Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos GE i to ulike perioder over flere år. Har akkurat byttet bort nå, fordi jeg fant enda bedre priser et annet sted, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake. Jeg hadde GE trygg og har tidligere hatt spotpris. Informasjonen på nettsidene er tydelig og god. Prisvarsling fungerer. Kundeservicen er tipp topp. Et trygt valg!
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Deilig med lav pris nå om dagen! Lokalt forankret. Løsningsorienterte medarbeidere. Super app som lar meg følge med på forbruket time for time, dag for dag.
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Da min erfaring med Norges Energi begynte å gå meg på nervene valgte jeg å bytte. Ny strømleverandør skulle bli Gudbrandsdal Energi heretter kalt GE. Det ble også et mareritt. Historien er kort fortalt at de sendte meg en slutt faktura. Etter 3 uker. Jeg forsto lite. Men etter 2 uker kom en slags forklaring. Jeg hadde sagt opp kontrakten med dem ble det påstått. Og hvem som hadde endret min kontrakt til å gå tilbake til Norges Energi heretter kalt NE, nei det kunne de ikke fortelle meg. De viste til «personvernet». Det startet slik: Den 23.9.2021 fikk jeg en sms der det står at nå skal GE levere strøm til meg. Skagerak/Lede skulle være ansvarlig for nettleien. Disse bekreftet også at GE heretter var min strømleverandør. Jeg ba om en forklaring fra GE, men nei de hadde fått beskjed om at jeg ville bytte fra dem. Hadde jeg kanskje snakket med en «selger» i det siste? Jeg har skrevet mail til konsernsjef i GE både pr mail og pr manuel post. Jeg blir neglisjert. Og konsernsjef i Skagerak har jeg heller ikke hørt fra!
Jeg inngikk en avtale med pristak som Gudbrandsdal Energi anbefalte som den beste avtale. Jeg forsto det slik at det var en spotprisavtale med pristak. I september mottok jeg en mail hvor de hevet prisen til 135 øre med en maksprisgaranti på 175 øre. Jeg sendte dem en mail hvor jeg mente de hadde begått en feil i og med at spotprisen da lå rundt 20 øre her. Den mailen besvarte de aldri. Det viser seg i ettertid at de har anbefalt en avtale med Variabel pris. Jeg har nå ordnet meg en spotprisavtale via Trumf.
Har vært kunde hos GE mange år.Veldig fornøyd både med pris og hyggelig kundeservice.Får raskt svar om det er noe du lurer på.GE anbefales 😊😊
Gir god oversikt via app slik at det er enklere å vurdere eget forbruk.
Jeg får god oversikt over mitt strømforbruk til enhver tid.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice