Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Intuitiv og oversiktlig nettløsning med gode innsynsløsninger. God service.
Hei Lise! Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig bra leverandør alt er så oversiktlig. Trygt og godt for lommeboka også.
Hei Erik! Takk for flott omtale - det setter vi pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Oversiktelig APP og gode faktureringsrutiner. God kundeservice
Hei Fred! Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for fin omtale :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Vært kunde siden 2017 og jeg er super fornøyd. Oversiktlig app, rimelig spotpris avtale og god kundeservice. Anbefales! Eneste jeg kunne ønske var at de hadde et samarbeid med Trumf.
Hei Vivece! Tusen takk for fine ord, det setter vi pris på. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Deres spotavtale er å stole på. Laveste påslag over tid - ikke noe lureri. Veldig bra og nyttig app som stadig blir bedre. Bruker de både på hus pg hytte.
Hei Ivar! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på, og vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Utmerket leverandør, stabile priser overtid, god kundeservice.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært kunde i årevis, tidligere fornøyd, men nå er jeg veldig oppgitt over den variable avtalen som har vært veldig dårlig siste månedene. Hva er dette for opplegg? Fungerer overhodet ikke bra og vel ikke etter hensikten? Fikk nettopp mail om at avtalen opphører, at Forbrukerrådet anbefaler spotpris. Det var på tide. Skuffende høst. Når jeg vil sjekke evt feil ved forrige faktura, pga enormt stort avvik, er det umulig å få tak i kundeservice. Både via mail og telefon. Under rådende omstendigheter, må man ha flere ansatte, ikke bare beklage at det er lang ventetid. Dette er meget dårlig kundeservice.
Hei Vibeke! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi takker uansett for din tilbakemelding. I et såpass uforutsigbart marked, med kraftige prissvingninger er det krevende å operere denne type avtaler, og derfor avvikler vi våre variable avtaler. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon