Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altså å selge en pristak avtale er å forstå som en liten forsikring i forhold til spot pris, en konkurrent selger her pristak avtale som holder seg innenfor det man kan forvente av å forstå ordet pristak. For under 2 kr dagen kontakter de deg hvis spotprisen er i fare for å stige mye. Dette er jo en riktig bruk av ordet pristak. Men når "pristak" eller "trygg" gir ingen mening og er villedende markedsføring, annet enn hvis det var tak over noe og ikke at prisen var taket, da er det jo ikke tak over noe, taket kan jo ikke være tak over seg selv, da kan dere ikke påstå at det er et pristak, det er bare en variabel avtale. Det er jo det folk er forferdet over her, at det er villedende markedsføring og lureri. Trist når det var så greit med dere tidligere, at dere driter dere ut sånn da gitt, det blir jo en del 1 ere her når folk ser den regninga.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det har vært tydelig kommunisert i bestillingsskjema, bestillingsbekreftelse og alle prisvarsel at strømavtalene Pristak og GE Trygg er en variabel avtale, og at prisen er jevn gjennom døgnet. I prisvarslet, der vi informerte om den nye prisen, forklarte vi hvordan du kunne sammenligne prisen på din strømavtale mot spotpris og hvordan du kunne bytte til spotprisavtale dersom du ønsket det. Det er også greit å nevne at avtalen har vært svært god i lange perioder, og gitt kundene lave regninger i en tid med historisk høye priser. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Den beste avtalen for vår husstand. For øyeblikket er det helt uaktuelt å bytte avtale.
Hei Inge T Tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Rimelig avtale over tid, har ikke fått noen negative overraskelser med uforståelige økninger eller påslag. Enkelt og greit.
Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Og takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God service, gode tilbud, en pedagogisk og allsidig app for å følge strømmarkedet og eget forbruk.
Hei Helen! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Oversiktlige greie fakturaer, med strøm og nettleie i samme faktura. 1 øre påslag pr kWh og ingen fast månedsavgift.
Hei Erik Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Avtalen er god uten andre påslag enn 1 øre/Kwh. Appen er veldig enkel i bruk og gir svært god oversikt. Gode og relevante kundefordeler i tillegg er en bonus
Hei Eric T Hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig enkel og oversiktlig faktura. Kun 1 øre påslag. Ingen månedsavgift. Meget hyggelige personer som svarer telefon. Får hjelp til det meste med en gang. Med GE sin app har en ovesikt på forbruk,etc hele tiden.
Hei Brigt, Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon