Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg inngikk en avtale med pristak som Gudbrandsdal Energi anbefalte som den beste avtale. Jeg forsto det slik at det var en spotprisavtale med pristak. I september mottok jeg en mail hvor de hevet prisen til 135 øre med en maksprisgaranti på 175 øre. Jeg sendte dem en mail hvor jeg mente de hadde begått en feil i og med at spotprisen da lå rundt 20 øre her. Den mailen besvarte de aldri. Det viser seg i ettertid at de har anbefalt en avtale med Variabel pris. Jeg har nå ordnet meg en spotprisavtale via Trumf.
Har vært kunde hos GE mange år.Veldig fornøyd både med pris og hyggelig kundeservice.Får raskt svar om det er noe du lurer på.GE anbefales 😊😊
Gir god oversikt via app slik at det er enklere å vurdere eget forbruk.
Jeg får god oversikt over mitt strømforbruk til enhver tid.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
TIl tross for god score på bytt.no er dette fortsatt en søppelbedrift som gjør sitt beste for å skjule kravet om både efaktura + avtalegiro (ja de krever faktisk begge deler). Legg merke til at dette ikke står som et krav på https://www.ge.no/generelle-vilkar. Det kommer heller ikke under avtalevilkårene når man har fylt ut informasjon og klar til å trykke "Kjøp nå" Det er først på avtalebekreftelsen du mottar på epost at du får informasjom om kravet om både efaktura og avtalegiro. Det er altså umulig å få informasjon om dette før du faktisk gjennomfører en bestilling. Dette er en useriøs bedrift som bør unngås som pesten.
Hei Kalle! Kravet om AvtaleGiro og efaktura finnes bare på en avtale i salg nå, og det er Trumf-avtalen. I beskrivelsen av denne avtalen på www.ge.no/trumf: står det "Merk at du må opprette både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura for å unngå fakturagebyr". Der man trykker "Bestill", er det også lenke til en Les mer-tekst om avtalen, hvor det står "For å unngå fakturagebyr må det opprettes både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura. Dersom det ikke er opprettet tilkommer et fakturagebyr på henholdsvis kr 49,- på manglende AvtaleGiro og kr 49,- for manglende eFaktura/e-postfaktura. Fakturagebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss." I tillegg står dette i avtalevilkårene du godkjente ved bestilling. Produktene Spotpris, Pristak og Fastpris har ikke krav om AvtaleGiro og efaktura. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Jeg har bare god erfaring, og kan anbefale alle GE. De har gode priser og meget god kundebehandling.Topp!
Hei Rolf! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Greit selskap. Holder hva de lovet. I sommer 250/mnd.
Hei Tdy! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice