Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi bytta fra Tibber til GE, slik vi bruker app'n er den super😀 i app'n ser hva vi bruker i sanntid, priser og forbruk. Prismessig er de blant de billigste
Hei Odd! Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd og liker appen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ikke noe lurerer - kun 1 øre i påslag. Bra app for å sjekke pris og forbruk
Hei Truls! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Prismessig har Gudbrandsdalen Energi vært gunstig over flere år. Det er lett å holde kontroll på strømforbruket fra time til time med en svært brukervennlig app.
Hei Randi! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
(+) GE har god kundetjeste med hjelpsomme medarbeidere. (-) Rett etter innmeldelse tredoblet GE påslaget pr KWh, fra 1 øre til 3. (-) Altfor kort garantitid for gyldighet av avtalevilkår. Bare 1 måned. Bør forbedres.
Hei Stephan! Takk for din omtale, og dine innspill. Kort garantitid betyr ikke nødvendigvis at avtalen vil endres etter en måned, men at den kan endres dersom vi ser det som nødvendig. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God oversikt gjennom strøm appen. Har så langt ikke kommet med overraskelser.
Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Takk for fin omtale, vi setter stor pris på det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De har vært blant de stabilt rimeligste over mange år, og oppdaterer kunden med god informasjon kontinuerlig. De forklarer strøm-konseptene og strømstøtten enkelt underveis i eposter, så man forstår. Appen er veldig god og det er enkelt å følge dagens og alle priser der.
Hei Britt! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og tusen takk for fin omtale. Det betyr mye for oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært fornøyd med GE, men nå har GE ikke noen god avtale. For kort avtaletid og relativ dyr
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding. Vi mener dette er en god avtale, og det er ikke bindingstid på denne. Målet vårt er ikke å øke prisen, men markedet er utfordrende og uforutsigbart. Det handler derfor om å ha mulighet til å gjøre det dersom vi ser det nødvendig. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon