Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ikke noe mas fra dem, lett å kontakte. Ærlig når du snakker med dem. Gode avtaler som er lette å fårstå. Bra avtalt gjennom YS.
Hei Roger, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Opplever Gudbrandsdal energi som seriøst og trygt. Jeg har også YS avtale som gjør at jeg får bra tilbud. Kan absolutt anbefale selskapet.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Enkel gjennomgang viser 50 rimeligere tilbud enn GE spot. Det er for dårlig og jeg bytter umiddelbart! Dyrt nok å være hytteeier i landet for "vanlige folk" nå.
Hei R, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby få og konkurransedyktige avtaler som holder prisen over tid, slik at kundene slipper å bekymre seg over om strømavtalen endres og etter hvert blir dyrere. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Som kunde får du anledning til å bytte avtale, også lokketilbud.
Hei H.M, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har alltid vurdert GE til å være av de billigste leverandørene; litt overrasket og usikker på denne dårlige ratingen. GE et alltid tidlig ute med informasjon om hva man må følge med på og de har god kundebehandling
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har aldri på noe tidspunkt blitt kontaktet av Gudbrandsdal Energi med tilbud, endringer, reklame eller liknende. De er konkurransedyktige på pris uten nødvendigvis å være på øret billigst. For meg er det verdt en tusenlapp ekstra i året å slippe strømselskaper som skal selge meg ting eller som endrer avtalevilkårene underveis.
Hei Eivind M, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Raske svar på mail - om alt man lurer på om sin strømavtale, og de kommer med råd som ikke bare fyller deres egen lommebok. Flinke til å forklare.
Hei Lene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon