Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
GE har en svært god kundeportal og ligger i forkant med produktutvikling og gode tilbud på strøm og mobil. De har tett og god oppfølging på endringene i strømmarked . Oversiktlig strøm app Anbefales
Hei Geir, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE Smartspott ble inngått i juni og for ett år uten prisendring/binding. Billigste avtale i sommer, og er uten månedskostnad og LAVT påslag. ( GE Smartspott er ikke lenger et valg for nye avtaler)Jeg kan følge timespott på min mobil med GE app og får varsel om stigende spottpriser. Jeg har også billig mobilavtale hos Gudbrandsdalen energi. Etter jeg byttet til GE for mange år siden, har jeg funnet GE jevnt over er mest stabil på lave strømprisavtaler. Og GE har god kundeservice. Jeg føler meg ikke lurt når jeg kontakter GE for å sjekke om jeg er tjent med å endre eksisterende avtale.... Når bytt.no så analyserte stipulert prisforskjeller ut fra valgene, "Spottpris" og/eller ut fra valget, ikke funnet MIN avtale under valgalternativer, beregnet bytt.no begge utregninger på meget høye spott og påslagpriser og fast månedsgebyr i tillegg. Dette kan bli veldig galt....for de mange kunder som ikke forstår detaljer og snubletråder i spinn-nettet til strøm og nettleieimperiet. Jeg ville definitivt IKKE fått bedre avtale ved avtalebytte! // Linda A.
Hei Linda, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Mangeårig kunde pga. rimelige påslag, god info og god app. Ønsker mer hjelp til strømsparing, mener det er under utvikling.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Prøv selv, du kommer ikke til å angre isåfall bytter du bare
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE bruker telemarketing-selskap som utgir seg for å være fra strømleverandøren. Informasjonen jeg fikk var i beste fall misvisende.
Hei, Sånn skal det ikke være, for vi er opptatt av at informasjonen som gis skal være korrekt. Vi setter derfor stor pris på at du tar kontakt med oss enten på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi får sett på dette. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
fikk 3 strømregninger fra oktober til des mnd , de har satt pris øking på 60 kvmleiligheten og det er ikke varmt inne, første 2050, andre 2563, tredje 2785. Bor alene. vanvittig, virker som useriøs.
Hei Hansen, Strømprisene har vært unormalt høye i hele høst. Når det i tillegg blir kaldere ute, øker gjerne strømforbruket og dermed også strømregningen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller [email protected], slik at vi får sett på avtalen din og fakturaene dine. Da er det lettere å forklare hvordan det henger sammen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Signerte en avtale med de i september og ble enige om en avtale med pristak på 69 øre/kWh. Rett etter at jeg har signert øker de denne til 135 øre/kWh, med to ukers varsel selvfølgelig, men fortsatt nesten en dobling. Nå bestemte de seg for å øke til 175 øre/kWh 23/12, og i januar(7 dager etterpå) øker de igjen til 299 øre/kWh fordi markedet er "usikkert". De bare øker når de vil og overgår spotprisen til og med.
Hei Per, GE Trygg er en variabel strømavtale med pristak. Pristaket gjelder kvartalsvis og settes med utgangspunkt i prisprognoser. Strømprisene har vært unormalt høye i høst. I 4. kvartal ble derfor pristaket satt til 175 øre/kWh. Selve strømprisen har vært 135 øre/kWh, før justering nå den 23/12. For 1. kvartal 2022 er pristaket satt til 299 øre/kWh, ikke strømprisen. Dersom utvikling i markedet tilsier det, vil strømprisen justeres opp - eller ned, men den vil aldri overstige pristaket. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon