Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært behjelpelige de få gangene vi har trengt dem. Arbeidet har vært pent gjort. Og vi har følt oss trygge på dem.
Hei Olaugp, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De ringer HVER DAG Fra ulike nummere! Irriterende og plagsomt. Hadde det vært bare ett nummer kunne jeg i hvert fall blokkert det.
Hei, Sånn skal det ikke være. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan unngå at det skjer igjen. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE har vært en av 5 billigst i markedet nesten alltid. Dette viser en leverandør som man kan stole på
Hei En T.K, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De har en flott serviceavtale for sine kunder.De er alltid til stede. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende fra flere andre energi selskap.
Hei Petter M, Tusen takk for hyggelige ord :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen fra Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har såkalt sosial strømpris. Hatt avtalen i mange år. Bytter ikke leverandør.
Hei Tdy, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er godt fornøyd med forholdet til GE og deres strømleveranse
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Inngikk NY strømavtale i Juni. Avtalen var gjeldene for ett år. Men NEI, de fant ut at avtalen var for god, så de mente at jeg hadde fått prøvet strøm fra dem..... I desember sa de opp avtalen å sette meg på NY avtale. SIMPELT UTFØRT!
Hei Knut S. Dette skjønner vi lite av for vi flytter ikke kunder over på andre avtaler, og har du inngått en avtale med 1 års varighet så er det det som gjelder. Vi ber deg ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon