Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra erfaring med Gubrandsdalen energi, Kunne vært bedre med å tilby bedre avtaler. Må selv gå inn å sjekke
Hei Paal, Takk for hyggelig tilbakemelding og nyttig innspill - vi tar det med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hyggelig kundeservice Billigere mobil telefon Ingen forskuddsbetaling
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Betaler nå for en variabel pris, nå er den fast på 135 øre og det sendes Mail med beskjed om endring hver 14 dag. Men pristaket er på 175 øre, kan ikke bli dyrere enn dette. Alle påslag er inkludert. I App’en er det lett å følge med på strømforbruket. Om markedet endrer seg og strømprisene synker, så vil jeg endre til spotpris, men slik det ser ut nå vil det nok være billigst å ha en variabel strømavtale med pristak på 175 øre/kWh
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Til å stole på, ingen skjulte kostnader. Bra nettside/app så det er lett å følge med på strømforbruket.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har vært kunde hos GE i to ulike perioder over flere år. Har akkurat byttet bort nå, fordi jeg fant enda bedre priser et annet sted, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake. Jeg hadde GE trygg og har tidligere hatt spotpris. Informasjonen på nettsidene er tydelig og god. Prisvarsling fungerer. Kundeservicen er tipp topp. Et trygt valg!
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Deilig med lav pris nå om dagen! Lokalt forankret. Løsningsorienterte medarbeidere. Super app som lar meg følge med på forbruket time for time, dag for dag.
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Da min erfaring med Norges Energi begynte å gå meg på nervene valgte jeg å bytte. Ny strømleverandør skulle bli Gudbrandsdal Energi heretter kalt GE. Det ble også et mareritt. Historien er kort fortalt at de sendte meg en slutt faktura. Etter 3 uker. Jeg forsto lite. Men etter 2 uker kom en slags forklaring. Jeg hadde sagt opp kontrakten med dem ble det påstått. Og hvem som hadde endret min kontrakt til å gå tilbake til Norges Energi heretter kalt NE, nei det kunne de ikke fortelle meg. De viste til «personvernet». Det startet slik: Den 23.9.2021 fikk jeg en sms der det står at nå skal GE levere strøm til meg. Skagerak/Lede skulle være ansvarlig for nettleien. Disse bekreftet også at GE heretter var min strømleverandør. Jeg ba om en forklaring fra GE, men nei de hadde fått beskjed om at jeg ville bytte fra dem. Hadde jeg kanskje snakket med en «selger» i det siste? Jeg har skrevet mail til konsernsjef i GE både pr mail og pr manuel post. Jeg blir neglisjert. Og konsernsjef i Skagerak har jeg heller ikke hørt fra!