Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en grei avtale, men fikk varsel om økning i påslag i dag og bytter da til billigere leverandør.
Meget god erfaring,har prøvd mange andre selskaper men Gudbrandsdal er best for meg.
Hei Andreas O. M, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ja, der ble jeg snakket trill rundt for 2. gang… misfornøyd både med mobil abbonnement og strøm. Selskapet gir seg ut for å være god på kundetilfredshet og da ble skuffelsen ekstra stor når de hverken var imøtekommende eller fulgte opp avtalen vi diskuterte, og ble enige om, over tlf. Da hjelper ikke en hyggelig stemme med dialekt!! Jeg føler meg rett og slett lurt, heldigvis fins angrefrist, men unødig styr og tidsbruk. At jeg bruker tid på å skrive dette, forteller noe om hvor forbanna jeg ble!
Fikk fastpris på 90 øre kw fra desember 2021. 12 md binding. Sparer mye penger. Takknemlig.
De har for eksempel en god og informativ «min side» hvor jeg kan følge med på priser til enhver tid, på dag, måned, året osv. Synes også det er en fordel at fakturaen inneholder opplysninger om både strømprisen og nettleiedelen.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg er tilfreds med servicen hos guldbrandsdalen energi då langt
Hei Hugo, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg opplever at Gudbransdal Energi tar kundene på alvor, svarer fort på alle henvendelser og gir gode råd
Hei Leif H. T Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.