Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt GE en god stund nå, men nå skrur de opp påslag og fastbeløp. Siden de ble kjøpt opp av Fjordkraft som jeg mener er grunnen til oppjustering av prisene sine så trakk jeg meg ut til en billigere avtale. Det jeg derimot syntes var positivt er at de varslet meg oss på SMS at de justerer opp prisene, istedenfor å skjule det i meldingsboken på mine sider.
Hei Alex! Takk for din tilbakemelding. Vi varsler prisendringer både på e-post og sms, i tillegg til meldingsboksen på Min side. Når det gjelder prisøkningen, så er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har hatt kun gode erfaringer i 4 år som kunde, men var ikke villig til å godta siste prisøkning. Selv om jeg forstår hvorfor de gjør det.
Hei Alexander! Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med å være kunde hos oss. Du er selvsagt velkommen tilbake om du måtte ønske det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De skuffer ikke.Du kan også dele opp fakturaen.Det er ikke månedsgebyr på strømmen 😁
Hei Anne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Og tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God app der en får oversikt uten å betale ekstra som hos vibb
Hei Arild! Tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
vi bytte før et år siden om å få en muligst billligst strømavtale / mobilavtale . omtale /rykte er ja egentlig god så at vi tenkte man kan ha tillit til dette leverandør .at de alle vil fortjene på avtale er klart. vi var alltid sparsom med strøm så god vi kan , vi følge hver måned med oss strømforbruk men etter vi bytte ha vi mer forbruk hver måned likevel vi ha ingen forendring i vår stømforhold. nå kommer stadig endringer i vilkåre . å skal vi betale påslag med 3 kr og månedsgebyr hvorfor ???? vi føle oos veldig lurt av GE, GE har høye kostnader! de vil det beste for kunde ...bla bla, - hvem fortjener vel mest og best med de dritt strømavtaler i Norge ! vel alle Strømleverandører. altså man kan ikke snakke om god og sikker strømavtale eller mobilavtale , den blir også uten varsel oppsigelse og flytte over til en andre leverandør hva skal dette ... dette er en veldig dårlig Kundesrevice .beklager vi føle oss lurt av GE og kan ikke anbefale.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Vært kunde i 7 år hos GE, og vært superfornøyd med dem. Gode avtaler, og for oss som har vært kunde lenge, så har de beholdt gode vilkår - helt til nå. I det siste har de tullet det til, først med at de skulle begynne å ta betalt for appen sin, men da det ikke ble noe av (sannsynligvis pga. dårlig omtale i media), så gikk de rett på "gamle" kunder med "gunstige" avtaler i stedet, og innførte 39,- mnd. avgift og tredoblet påslaget på spotten - med 4 ukers varsel. I tillegg skal de pushe på deg puls-måler til 29,- mnd. (noe som kan være kjekt hvis du har smarthus med automatisk styring - hvis ikke er det egentlig ganske uinteressant). Kundeservice svarer bare i floskler (økte kostander) når du spør om begrunnelser, så den personlige kundeservicen er tydeligvis ute...Selskapet har sannsynligvis blitt for stort, og pådratt seg for store utgifter. Aksjonærene vil nå ha sin andel i pris-sirkuset, så da sier jeg farvel til GE...
Hei Endre! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Middelmådig på pris. Må skjerpe opp sin kundebehandling, utilgjengelig.
Hei Petter! Vi takker for tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon