Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får god hjelp og veiledning når jeg har noen spørsmål.
Hei Wk, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg er ikke en sånn som bytter avtaler ofte. Jeg finner noen som er gode over tid og blir der så lenge de er gode. GE har gjentatte ganger kommet ut som rimeligste leverandør for mitt forbruk over en 10 års periode nå. Anbefales på det varmeste.
Hei Tomas, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
For dårlig App . Jeg vil se strømforbruket mitt time for time og dag for dag i kr og øre...
Hei Einar E, Denne funksjonaliteten har vi nylig lansert. Du finner det i appen eller på Min side, under "Strøm". Har du i tillegg Puls som viser strømforbruket ditt akkurat nå, vil du også kunne se hvor mye strømmen har kostet hittil i dag. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har skiftet strømleverandør flere ganger, men vender alltid tiibake til Gudbrandsdal.
Hei Arne, Det var hyggelig å høre. Takk for fin omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har aldri hatt noen problemer med Gudbrandsdal Energi. Jeg har en spotpris avtale som jeg er svært foræyd med.
Hei Gunnar, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Alltid blide og hjelpsomme. Gode på nye opplysninger.
Hei Torild B, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ganske god app. Litt ustabil. Fint at du kan bestemme å lade bil når strømmen er billigst. Men vanligvis er det om natten. Usikker på im dette virkelig virker.
Hei Svein H. L, Takk for god omtale :-) Når det gjelder smartlading av elbil så kan du se ladeplanen i appen når den er opprettet. Vi har kunder som har spart over 100 kroner på en ladeøkt så det virker :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon