Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg blir forhåndsorientert om fremtidige endringer i kraftprisen, og kan dermed bytte avtale
Hei Tor E, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har strøm og mobil abonnement fra GE. Er godt fornøyd med kundeservice, og strømavtalen jeg har der.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
GE står for god og pålitelig oppfølging vedr. marked- og prisutvikling, de tar sine kunder på en seriøs måte, har gode trygge strømavtaler og tilbyr flere andre tjenester.
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Greie folk, ok app noe ustabil ingen binding el bruddgebyr på avt spot ge trumf.kunne vært billigere.
Hei Mone, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har hatt GE avtale i noen år nå, og er meget tilfreds med selskapet.Har byttet avtaler noen ganger uten problem.Har sammenlignet med andre leverandører , men finner ut at jeg totalt har meget god avtale.Veldig bra app, hvor man kan følge med og bytte avtale hvis det behøves.
Hei Tinus, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Byttet for flere år siden, og har internt byttet avtaler underveis. Over tid har jeg fått gunstige avtaler, som har vært svært konkuransedyktig. Fin og oversiktlig app, med forbruk og dagens pris. Anbefales.
Hei Leif E. K Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lokket med billig strøm, men må betale over 300 kr i faste avgifter!!! Dette stod det ingenting om da man meldte seg inn.
Hei Ane, Vi har ikke - og har aldri hatt - en strømavtale med 300 kroner i faste avgifter så vi er litt usikre på hva du mener her. En spotprisavtale har gjerne et påslag per kilowattime, som oppgis i øre, og eventuelt et lavt månedsbeløp. Dersom strømavtalen din endrer pris, varsler vi alltid om dette 14 dager i forveien per e-post. Da står du fritt til å bytte avtale. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected] så kan vi få oppklart denne saken! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon