Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir god oversikt via app slik at det er enklere å vurdere eget forbruk.
Jeg får god oversikt over mitt strømforbruk til enhver tid.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
TIl tross for god score på bytt.no er dette fortsatt en søppelbedrift som gjør sitt beste for å skjule kravet om både efaktura + avtalegiro (ja de krever faktisk begge deler). Legg merke til at dette ikke står som et krav på https://www.ge.no/generelle-vilkar. Det kommer heller ikke under avtalevilkårene når man har fylt ut informasjon og klar til å trykke "Kjøp nå" Det er først på avtalebekreftelsen du mottar på epost at du får informasjom om kravet om både efaktura og avtalegiro. Det er altså umulig å få informasjon om dette før du faktisk gjennomfører en bestilling. Dette er en useriøs bedrift som bør unngås som pesten.
Hei Kalle! Kravet om AvtaleGiro og efaktura finnes bare på en avtale i salg nå, og det er Trumf-avtalen. I beskrivelsen av denne avtalen på www.ge.no/trumf: står det "Merk at du må opprette både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura for å unngå fakturagebyr". Der man trykker "Bestill", er det også lenke til en Les mer-tekst om avtalen, hvor det står "For å unngå fakturagebyr må det opprettes både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura. Dersom det ikke er opprettet tilkommer et fakturagebyr på henholdsvis kr 49,- på manglende AvtaleGiro og kr 49,- for manglende eFaktura/e-postfaktura. Fakturagebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss." I tillegg står dette i avtalevilkårene du godkjente ved bestilling. Produktene Spotpris, Pristak og Fastpris har ikke krav om AvtaleGiro og efaktura. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Jeg har bare god erfaring, og kan anbefale alle GE. De har gode priser og meget god kundebehandling.Topp!
Hei Rolf! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Greit selskap. Holder hva de lovet. I sommer 250/mnd.
Hei Tdy! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
I GE sin app og på nett, finnes ikke egen oversikt over nåværende og kommende døgns strømpris, kun historisk. De henviser til Elvia. Dette bør en strømkunde få lettere oversikt/tilgang til.
Hei Tor! Takk for tilbakemelding! Vi har nok ikke klart å gi deg rett informasjon. Timeprisene for inneværende og kommende døgn finnes i den nye appen vår, samt her: https://www.ge.no/timepriser-spotpris-no1 Med vennlig hilsen Marius Sveipe Daglig leder
Umulig å følge med på min daglige strømpris, har ofte problemer med å få fram dagsprisen på min side og i appen. Oppfatter ellers selskapet som seriøst.
Hei Bimma! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice