Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og hyggelig ansatte som ønsker å hjelpe.
Hei Magne K! Tusen takk for hyggelig omtale, det er godt å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært kunde i mange år, og det er flere gode grunner til det!
Hei Morten! Tusen takk for hyggelig omtale! Det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har brukt GE i flere år på samtlige strømavtaler jeg har og er kjempefornøyd med både pris, og ikke minst kundeservice. De gangene jeg har tatt kontakt for å ordne opp i noe har GE alltid ordnet opp.
Hei Robort! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Var kun 1 øre i pålegg pr. kWh da jeg inngikk avtalen ( før fusjonen med Fjordkraft) og jeg har det samme i dag. Kommer til å forbli kunde der, så lenge ikke vilkårene endres.
Hei! Takk for omtalen. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi har hatt samme eiere som Fjordkraft en stund nå, men vi er et selvstendig selskap med kontor og ansatte på Vinstra i Gudbrandsdalen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Intuitiv og oversiktlig nettløsning med gode innsynsløsninger. God service.
Hei Lise! Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig bra leverandør alt er så oversiktlig. Trygt og godt for lommeboka også.
Hei Erik! Takk for flott omtale - det setter vi pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Oversiktelig APP og gode faktureringsrutiner. God kundeservice
Hei Fred! Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for fin omtale :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon