Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskap som er meget seriøst, og har en god app, bryr meg lite om det legges på noen ører i påslag, alle skal overleve
Hei Roger! Takk for fine ord, det setter vi stor pris på :-) Det er godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har to avtaler hos Gudbrandsdal, og har i flere år vært kunde både på bolig og fritidshus. Forbruk totalt ca 25 000 kWh. Med 1 øre påslag kostet dette ca 250,- i året. Nå må jeg ut med 2x39,-mndx12 + 25 000 kWh x 0,03 =1686,- for det samme. Veldig skuffende av GE dette.
Hei Gunnar! Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Eg har vore tidlegare kunde hos GE, og etter å ha prøvd fleire leverandører, er eg tilbake til GE, og er rimeleg godt nøgd med dei. Men dei burde ha lengre prisgaranti.
Hei Magnar! Velkommen tilbake :-) Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd. En kort prisgaranti betyr kun at prisen kan endres når denne utløper (dersom vi ser behov for det). Det betyr ikke nødvendigvis at den vil endres :-) Eventuelle prisendringer vil du få varsel om minst 30 dager i forveien! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har tre avtaler hos Gudbrandsdal, og har i flere år vært kunde både på bolig og to hytter. Men i går fikk jeg sjokkmelding om både påslag på 3 øre, mot tidl 1 øre og månedlig fastbeløp på kr 39 pr avtale. Dette utgjør et vesentlig månedlig tillegg, og GE er ikke lenger konkurransedyktig.
Hei Kåre M, Når det gjelder økning i påslaget, er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gudbrandsdal energi bryr seg ikke om hvorvidt telefonsalg er lovlig eller ikke. Mitt tlf. nr. er knyttet til et firma, og kan ikke reserveres i Brønnøysund. Imidlertid har man rett til individuell reservasjon i hht. markedsføringslovens §13a. Selv om man har benyttet seg av denne muligheten fortsetter de å ringe, og både selger og deres overordnede prøver å beskylde en for å ha forvekslet dem med andre firma, at det tar lang tid å aktivere en reservasjon (!) etc. etc. (blev reservert i juni ifjor - nå er det mars...) Når man forlanger bekreftelse på reservasjon, kommer denne aldrig. Måtte politianmelde. De får ALDRIG meg som kunde.
Hei Dagfinn! Det er bare å beklage, for her har det blitt gjort en feil i systemet til våre selgere, som medførte at det som ikke skulle skje, skjedde. Vi kan ikke rette opp i feilen som er gjort, men rutinene er nå gjennomgått for å sikre at det ikke vil skje igjen. Vi er veldig lei oss for det inntrufne. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hva skjer hos dere - ? Leser på appen - I går var spotpris i snitt 141øre - i dag står det at det var nærmere kr3?? I tillegg hadde vi et forbruk på totalt for under kr1000 - lest 16.03.! I dag står det at vi har hatt et forbruk på nærmere kr3000????
Hei Kjersti J. B! Vi hadde dessverre feil i visning av priser og kostnader i appen den dagen, og vi beklager ulempen det har medført. Håper du tok kontakt med kundeservice slik at du fikk avklart det, eller eventuelt så informasjonen vi la ut i appen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
følte ikke noe press eller pågang fra selger. Det var en meget behagelig samtale.
Hei Arnt Kristian A, Hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse. Velkommen som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon