Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd med konkurransedyktig pris. Men de skal nå ta betalt via faktura for en app som jeg mener inneholder informasjon som burde vært gratis. Det er også forvirrende å fakturer for å laste ned app. Det bør heller være et valg i app store. Dette gjør at jeg vurderer å bytte leverandør.
Hei Kari! Takk for tilbakemeldingen din. Det er kun utvalgte tjenester som det blir mulig å abonnere på dersom man ønsker det. Hvis ikke, er det fortsatt mulig å bruke appen og ha tilgang til priser, forbruk og kostnader med mer, uten å betale for det :-) Ta gjerne kontakt med oss dersom du har noen spørsmål knyttet til dette! Du når oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Rett frem, ærlig og åpne avtaler. Fantastisk kundeservice og app!
Hei Steffen! Tusen takk for den flotte omtalen! Det setter vi stor pris på, og det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er glad for at jeg kan få lov til å utsette strømregning når jeg har det tøft fra før.
Hei Eva! Takk for fin omtale, det setter vi stor pris på og vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God service og hyggelig ansatte som ønsker å hjelpe.
Hei Magne K! Tusen takk for hyggelig omtale, det er godt å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært kunde i mange år, og det er flere gode grunner til det!
Hei Morten! Tusen takk for hyggelig omtale! Det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har brukt GE i flere år på samtlige strømavtaler jeg har og er kjempefornøyd med både pris, og ikke minst kundeservice. De gangene jeg har tatt kontakt for å ordne opp i noe har GE alltid ordnet opp.
Hei Robort! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Var kun 1 øre i pålegg pr. kWh da jeg inngikk avtalen ( før fusjonen med Fjordkraft) og jeg har det samme i dag. Kommer til å forbli kunde der, så lenge ikke vilkårene endres.
Hei! Takk for omtalen. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi har hatt samme eiere som Fjordkraft en stund nå, men vi er et selvstendig selskap med kontor og ansatte på Vinstra i Gudbrandsdalen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon