Helgeland Kraft Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra med avtaler, men dårlig hjemmeside for å følge med, Rette opp hjemmesiden så mener e at mange kunder blir mer fornøyde. kan bli betre å svare på mail.
Bygde nylig 5 småkraftverk i Tosbotn, men er av de dyreste i området. Ble byttet ut med andre billigere og bedre selskap.
Helt kurrant strømavtale, god kundeservice og fin app
Vanskelig å komme igjennom på telefon. De har fakturert meg dobbel månedspris i 6 måneder uten at jeg var klar over det. Måtte ringe å si i fra da jeg plutselig oppdaget det. Den siste regningen jeg fikk var det bare en månedspris, så her har noen oppdaget feilen uten å tilbakebetale meg for de tidligere månedene. Svindel
Etter å ha vært kunde i 30 år har jeg fått nok. Kundeservice er noe som ikke eksisterer. De ringer ikke tilbake når det blir lovet. Regningene har vært et eneste rot i 8 måneder. Ikke får kunder informasjon jeg mener de burde få. Og ingen tar ansvar, ifra øverste ledelse og nedover i rekkene. Kundekontoret har selv sagt at de skulle sende beskjed videre ,og jeg har ønsket kontakt men ingen i selskapet har sett verdien med å ta kontakt med meg.
Dyre på strøm, mange strømbrudd siste årene. Har gått kraftig ned på refusjonsordningen i forbindelse med strømbrudd .
Kan ikke si noe ant enn at eg har vært fornøyd å eneste grunnen eg bytte selskap er pga prisen. Ellers har selskapet hyggelig kundeservice å oversiktlig faktura