Helgeland Kraft Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var fornøyd med Helgeland Kraft før, men nå er det mye elendighet. Jeg prøvde å registrere meg på den nye kundekontoen som Helgeland Kraft laget, uten suksess. Jeg prøvde å sende dem email to ganger og fikk igjen mail hvorpå det stod "Email kunne ikke sendes". Hvorfor har et kraftselskap en mailadresse som ikke funker? Hvorfor plages kunder med å registrering eller innlogging på den nye "Mine sider", selv om de bruker rett mailadresse og sånt noe? Hvorfor fikk jeg tilsendt mail med kode som ikke funker? Og attpåtil i fra en emailadresse, som nå ser ut til å være en adresse for nettsvindel/nettfisking/phishing. Helgeland kraft ville aldri brukt noe alá følgende emailadresse: "[email protected]". Dette er jo et selskap som tydeligvis driver veldig useriøs business... Helgeland kraft bør virkelig gjøre noe for å forbedre og styrke nettsidene sine og sikkerheta vedrørende kundeopplysninger!
Har enda ikke fått strømregningen. Og jeg gikk til dem i desember. Har sagt opp avtalen og gikk over til fortum igjen. Der får jeg ihvertfall strømregningen hver mnd. Ønsker du stabilitet så hold dere langt unna helgeland kraft
Prisen er for høy, derfor bytter jeg. Ikke noe feil :-)
God service og holder det som står i avtalen, ærlighet lønner seg.
Følger opp kundene på en fin måte. Informerer tydellig. Yter alltid god service.
Ikke noe tull. Kan ikke uttale meg om kundeservice siden jeg ikke har hatt behov for å kontakte dem. Måtte i sin tid bytte fra Rauma som drev med fanteri.
Ille nok å få faktura hvor verken forbruk eller beløp stemte, og fikk aldri svar eller forklaring på hvorfor faktura ble utsendt!