Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen skjulte kostnader,elller start pris hos Kraftriket.Skal man spare penger når det gjelder strøm «bytt om til Kraftriket,dem har Kraft til billig strøm» gjør det idag også merker man dette på strømregningen.TOPP SERVICE,
Problemfri strømavtale, ingen negative opplevelser til nå.
Får jevnlig oppdatering om pris og dette betyr mye
Fornøyd med prisene, veldig lite eller ingenting å hente på å hoppe mellom strømleverandører
Appene er bra lett forståelig har foreløpig ingen negative hendelser
Enkel og oversiktlig avtale. Gir grei oversikt over det månedlige forbruket sammenliknet med fjorårets forbruk. Regningen betales enkelt med autogiro.
Veldig god kundeservice , raske til å svare på spørsmål , samt å svare på telefon .
Fant ingen avtaler som var bedre enn den jeg har i Kraftriket.
Relativt raske tilbakemeldinger, på app og sms, god info om råd når pristopp nærmer seg. Ustabil app. Godt fornøyd
Ikke noe å utsette på dem. Utelater vindkraft. Atomkraft er med.
Posetivt m lokale leverandør og folk jeg kjenner i nærmiljø, hvor jeg kan slå ann en prat over en kaffekopp
God avtale for oss som produserer strøm og er pluss-kunder. Grei pris på levert kraft. God totalløsning for oss.
Prismessig er avtalen bra. Har spotprisavtale, men det beregnes gjennomsnittspris da måler ikke gir timeverdier. App har til tider vært ute av drift antakelig på grunn av stor pågang. App bør også utvikles videre slik at man styre forbruk inn mot tider av døgnet da belastning og pris er lavest.
Appen i kraftiket er oversiktlig, prøver å redusere forbruket når kwh prisen det er på det høyeste, anbefaler spotprisavtale, skulle gjerne avtalt et tak da jeg skrev avtalen, bor i et gammelt hus, vanskelig redusere forbruket, da det ble installert en del varmekabler i gulv som var anbefalt i sin tid . Men vi prøve å redusere forbruket, da kwh prisen har mangedoblet seg.
Vi er stort sett fornøyd.vi har vært fornøyde hele veien
De er enkle å komme i kontakt med. Jeg har kun hatt behov for å bruke messenger. Den siste stjerna er tatt vekk på grunn av manglende funksjonalitet i appen, samt at det kun er kunder som er med i pilotprosjektet som får forbruk i sanntid. Slik prisene er i dag, og når den nye nettleiemodellen kommer, bør det være på plass for alle kunder.