Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde ett år, og spotprisavtalen utgår i mai. Fikk mail om dette i god tid til å bytte til annen leverandør. Har ingenting å utsette på tiden jeg har hatt kraftriket som strømleverandør. Appen Kraftriket har er god til å vise strømpriser og fortløpende strømregning.
Etter sjukdom og dødsfall i nær familie har eg som bubestyrar vore i kontakt med mange bedrifter og organisasjonar. Dei fleste har gode prosessar for kva som skjer når ein abonnent eller kunde går bort, og eg har jamnt over hatt gode møter i etterkant, sjølv i situasjonar der til dømes betaling har kome seint. Det viser seg at dei fleste har forståing for at det er mykje å tenkje på å slike situasjonar, og ikkje minst ein ganske tydeleg linje for korleis kommunikasjon med etterlatte skal vere for å gjere prosessen så rask og fri for strev som mogleg. Kraftriket skilte seg ut med å både levere feilinformasjon på telefon og e-post, ha kundeservice som brukte ei veke på å svare – først etter purring – og generelt tydeleg ikkje hatt ei rutine for kva som skjer når ein kunde av dei døyr. Spesielt når svaret til slutt endte med å vere «betal opprinneleg faktura». Ikkje kan dei skulde på bransjen sin heller, den andre kraftleverandøren eg var i kontakt med har vore ein draum. Eg og du skal også døy ein dag – våre etterlatte klarar seg fint utan Kraftriket.
Har selv en leilighet og to hytter på spotpris samt boretslag med 5 blokker. Enkelt å følge med i forbruket både på PC og telefon.
Etter å ha blitt dyttet frem og tilbake mellom de og andre levrandører så valgte jeg de. Da hadde de svart at det var 12 månders prisgaranti når jeg spurte hvor lenge jeg beholdt den prisen. Etter knappe 1 månde så får jeg melding om at prisen økes fra neste mnd. Skjønner heller ikke at meldingen om hva jeg har og at det som står i appen er en og samme avtale. Nå er jeg grundig lei. Jeg fikk digital strøm noe som stod på nette at de hadde sluttet med men det var riktig i følge selger og nå har de det på nettsiden også. Men ikke avtalen jeg trodde jeg hadde.
Gir god oversikt når jeg får varsel hver dag på morgendagens pris, samt med sammenligning om hvor høy eller lav den er i forhold til dagens pris.
Har hatt flere leverandører som ikke har holdt det de lovet. Etter å ha blitt kunde hos Kraftriket, har det ikke vært noen "problemer". Synd at avtalen Spot 12 ikke kan forlenges (bare 12. mnd).
De har flinke folk som hjelper meg med faktura når jeg ikke forstår