Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Å Strøm
3.1
364 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#35
Middels
Å Strøm er rangert
#35 av 82 strømselskaper
57%
Middels
57% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 364 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
136
68
34
25
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Greit for oss

Omtale av  Torbjørn

Føler det er stabilt og ikke for dyrt for oss. Har aldri vært noe tull med LOS.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei Torbjørn, Takk for en hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Los Coop avtale er helt grei.

Omtale av  Vesla

Vennlig og grei kontakt da jeg trengte det i forbindelse med, utidig på døra, strømselger fra et annet selskap.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei Vesla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det gir oss en ekstra boost i hverdagen med slike tilbakemeldinger. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle oss og tar imot innspill med åpne armer. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Rotete firma

Omtale av  David

De startet meg opp på avtale uten at jeg hadde bekreftet avtale skriftlig på sms. Aldri fått regning av dem, får kun inkassovarsel fra Kredinor. Betalte den, så byttet jeg firma.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe hva som kan ha skjedd i dette tilfellet. Vi sender alltid ut sms eller e-post der vi ber om bekreftelse ved oppstart av en strømavtale, som kunden må svare på. Det kan selvfølgelig ha skjedd en glipp, dersom det er tilfellet beklager vi på det sterkeste. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom en faktura forfaller uten at vi har mottatt innbetaling, så sender vi alltid en betalingspåminnelse før fakturaen sendes videre til inkasso. Vi har full forståelse for at det er fort gjort å glemme en faktura - og betalingspåminnelsen blir derfor ikke sendt før cirka 14 dager etter fakturaens opprinnelige forfall. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 slik at vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS

Hele tiden tekniske problemer med innlogging

Omtale av  May

Det er store problemer med å logge seg inn på min side ganske ofte. Hver gang jeg skal sjekke for eksempel hvor mye strøm jeg har brukt de å de dagene kommer jeg ikke meg inn. Sånn har det også vært når jeg skal sjekke om jeg har fått regning ifra dere og at det haster å fått betalt denne. Kan dere få fiksa det? Er greit å ha det på stell.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei May, Takk for din tilbakemelding! Vi kjenner alle på forventingen om at apper, nettsider og andre digitale kundeløsninger skal fungere feilfritt. Dessverre så er det slik at vi tidvis opplever at Min side/LOS-appen er noe ustabil, og spesielt i perioder med svært stor pågang. Når strømprisene er høye og det er store svingninger i markedet, så er det mange som ønsker å logge inn på Min side/LOS-appen for å få en oversikt over strømprisene og strømforbruket. Da forstår vi at det er ekstra frustrerende når man ikke får logget på, og vi beklager de ulemper dette medfører. Vi jobber på spreng for å få på plass gode løsninger – blant annet ved å utvide kapasiteten ved innlogging. Optimalisering av Min siden/LOS appen er vår høyeste prioritet slik at alle våre kunder skal få en god og brukervennlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 så vil vi hjelpe deg med å hente ut informasjon eller sende deg det du måtte trenge via e-post. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS

Avtale

Omtale av  Knut A. K

Coop strømavtale med spottpris er billig for de fleste. Strøm og nettleie på samme faktura.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei Knut, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale og med oss som din strømleverandør! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tipp topp tommel opp.

Omtale av  Karianne

Brukervennlig app. God kunde service. Oversiktlig strømforbruk.

Svar fra Å Strøm
27.10.2021 18:26

Hei Karianne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. I LOS strekker vi oss hver dag for å skape gode kundeopplevelser. Hos oss skal man få konkurransedyktige avtaler, topp kundeservice, nyttige tjenester og fordeler som kan glede både store og små. God energi - helt enkelt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Troverdig

Omtale av  Tore

Ukomplisert og oversiktlig avtale. Rimelig påslag uten skjulte kostnader. Også gode ikke- strøm tilbud på attraksjoner for de som bor i Kristiansand område.

Svar fra Å Strøm
26.10.2021 15:02

Hei Tore, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid, ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og man skal være trygg på at man vet hva man betaler og at man har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Så godt å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram, det blir vi virkelig glade for å høre! Vi ønsker selvsagt å kunne tilby flere fordeler til alle våre kunder, uavhengig av hvor i landet de holder til. Vi jobber aktivt med å få på plass fordeler som flere kan nyte godt av. Vi har blant annet en egen prosjektgruppe som jobber med å få på plass flere nasjonale fordeler. Som kunde i LOS får man dog rabatterte billetter hos Odeon Kino som man finner flere steder i landet. For å benytte seg av rabatten, så bestiller man via Min side eller i appen vår. Ikke nøl med å ta kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med! Hilsen Maren - LOS

Gode til å fase inn diverse ekstrakostnader uten å spørre , feks inkludere "ren" strøm.

Omtale av  Jens

Blant de som har størst påslag i øre pr kWh, selv om eieren, Agder Energi, er blant Norges største strømprodusenter. De selger "egenprodusert " strøm, i motsetning av mange andre tilbydere som må kjøpe av Nord Pool.

Svar fra Å Strøm
11.10.2021 16:22

Hei Jens, Takk for din tilbakemelding. Som de aller fleste andre strømleverandører så tilbyr vi ulike tjenester som man kan ha på strømavtalen sin. Disse er utviklet basert på tilbakemeldinger og innspill direkte fra våre kunder, slik at vi kan tilby produkter og løsninger som passer ulike behov. Våre tjenester er helt valgfrie og uten bindingstid – og dersom man ikke ønsker å benytte seg av disse, så er det selvsagt helt i orden. For oss så er det viktig at våre kunder alltid vet hva de betaler for, og vi legger derfor stor vekt på å gi så god informasjon som mulig om de ulike avtalene. Dersom man opplever noe annet, så beklager vi selvsagt dette – og da ber vi om at man kontakter vårt kundesenter så fort som mulig slik at vi finner en god løsning. Vi opplever at flere av våre kunder etterspør muligheten til å ta et bevisst miljøvalg i forbindelse med strømmen sin. Det er lite vi kan gjøre for å påvirke selve strømmen som kommer inn i stikkontakten – den vil alltid ta korteste vei – men vi tilbyr opprinnelsesgaranti (LOS fornybar energi) til alle våre kunder. Med denne garantien så sikrer man at strømkronene går til å støtte vannkraftproduksjon lokalt her på Agder. Opprinnelsesgaranti er en felles europeisk merkeordning med mål om å øke produksjonen av og etterspørselen etter fornybar energi som for eksempel vannkraft og solenergi. Du kan lese mer om ordningen på Norges vassdrag- og energidirektorat sine nettsider her: https://www.nve.no/energi/virkemidler/opprinnelsesgarantier-og-varedeklarasjon-for-stromleverandorer/ Vi har for øvrig full forståelse for at ikke alle ønsker dette, og det er som nevnt en valgfri tjeneste. Det stemmer at vi er eid av Agder Energi – men vi er likevel 2 ulike selskaper. LOS Strøm er en strømleverandør som konkurrerer på markedet sammen med Fjordkraft, NorgesEnergi og andre strømleverandører, og våre avtaler er helt uavhengige av vår eier. LOS Strøm er heller ingen kraftprodusent, så vi kjøper inn strømmen til spotpris på den nordiske strømbørsen NordPool på lik linje med alle de andre strømleverandørene i Norge. Når det gjelder våre avtaler, så skal påslaget i en spotpris-avtale dekke myndighetspålagte elsertifikater. Vi fokuserer på å tilby strømavtaler som skal være konkurransedyktige over tid, og ikke bare her og nå. Hos oss skal man være trygg på at man har en gunstig og langsiktig avtale – og vi opererer derfor ikke med kampanjetilbud hvor man får sponset strøm, minuspåslag og lignende. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 dersom du har flere spørsmål. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS

God service.

Omtale av  Martin

God service, rimelige avtaler, god bruker informasjon og grei strøm informasjon.

Svar fra Å Strøm
11.10.2021 16:22

Hei Martin, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - og vi skal gjøre vårt aller beste for at du skal være fornøyd fremover også! I LOS er vi omtrent 40 ansatte som hver dag går på jobb med mål om å levere på våre kunders forventninger. Da er det utrolig viktig med tilbakemeldinger som din. Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål eller om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Alltid billig for meg

Omtale av  Asle

Har hatt de i årevis, ingen overraskelser på pris.

Svar fra Å Strøm
11.10.2021 16:22

Hei Asle, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi i LOS har stor tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og man skal være trygg på at man vet hva man betaler for og har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig godt fornøyd

Omtale av  Mandalitt

Oversiktlig og greit. Jeg har Coop avtalen med Los, og er kjempefornøyd. Benytter Los-dagen i Dyreparken og andre fordeler man får som kunde. Kan kanskje spare noen få kroner på å bytte til andre leverandører, men det er raskt spart inn ved å benytte andre fordeler.

Svar fra Å Strøm
07.10.2021 11:06

Hei Mandalitt, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! I LOS strekker vi oss hver dag for å skape gode kundeopplevelser. Hos oss skal man få konkurransedyktige avtaler, nyttige tjenester, og fordeler som kan glede både store og små. God energi - helt enkelt! Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Emily – LOS

Prøver å få oss over på forbrukslån

Omtale av  Peter S

Bestilte billig strøm her men ble straks oppringt flere ganger fra telefonselgere som ville ha meg og min far over på en "mer forutsigbar" avtale hvor vi betalte en fast beløp. Dersom strømregningen gikk over det som vi betalte, ville det bli omgjort til et slags forbrukslån med renter. De klarte å lure min godtroende far til dette, og han ble sittende med flere tusen kroner sittende på en konto hos LOS fordi han betalte for mye. Helt galematias. Dette er bare det største av mange problemer med kundeservice. Burde vært ulovlig. Jeg varslet Coop om dette (siden jeg inngikk avtalen via dem). De snakket med LOS, som benektet at de ringte oss som kunder. De påsto at de kun ringte etter at vi hadde sagt opp avtalen. Dette var en løgn. Forferdelig kynisk selskap. Styr unna.

Svar fra Å Strøm
07.10.2021 11:06

Hei Peter, Det er leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse med å ha oss som deres strømleverandør. Det er mange kunder som ønsker større forutsigbarhet når det gjelder hvor mye de skal betale for strømmen hver måned. Vi tilbyr derfor en tjeneste som heter LOS energikonto, hvor man betaler et fast beløp for strømmen hver måned. Dette er ikke en egen strømavtale, men en måte å betale på hvor man gjerne går litt i minus på vinteren for så å gå i pluss på sommeren når forbruket synker. På denne måten unngår man de store svingningene på regningen og trenger ikke bekymre seg for strømutgiftene for vinteren. Det er ingen bindingstid verken på energikontoen eller andre tjenester vi tilbyr. Dersom man mot formodning ikke er fornøyd er det enkelt å avslutte, uten tilleggskostnader. Det er vanskelig for oss å si noe om hva som har skjedd i disse konkrete tilfellene, men det skal selvsagt ikke være slik at dere føler dere nedringt i forbindelse med tjenester dere ikke ønsker eller har behov for. Dersom dere ikke har fått tilstrekkelig med informasjon i forbindelse med LOS energikonto, så kan vi ikke annet enn å beklage for dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre for å se på våre interne rutiner knyttet til kundekontakt og informasjon om våre tjenester. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen - takk for det! Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål eller om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Emily – LOS

Lave priser og god kundeservice

Omtale av  Silje A

De gangene jeg har hatt behov for hjelp, har jeg alltid fått raskt og godt svar. Prisene er i tillegg svært konkurransedyktige, samt at de har gode medlemsfordeler. Jeg synes min side er fin og oversiktlig, selv om det hadde vært en fordel om alle strømprodukter hadde vært lett tilgjengelig herfra. Da hadde jeg kunnet se hvilke produkter jeg har og ikke har, og tatt en vurdering av eventuelle aktuelle tilleggsprodukter.

Svar fra Å Strøm
07.10.2021 11:06

Hei Silje, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - og vi skal gjøre vårt aller beste for at du skal fortsette å være fornøyd fremover også! I LOS er vi omtrent 40 ansatte som hver dag går på jobb med mål om å levere på våre kunders forventninger. Da er det utrolig viktig med tilbakemeldinger som den du har gitt hos her angående hvilken informasjon du ønsker på Min side, og vi har derfor videreformidlet den til vårt tekniske team. Takk for at du tok deg tid til å gi oss innspill! Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom det er noe vi kan hjelpe deg med, eller dersom du har flere innspill til andre ting vi kan forbedre. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Emily – LOS

Ikke billig strøm

Omtale av  Birger

19 andre leverandører leverer billigere enn LOS. Ikke lett å finne ut hva du betaler for. Vær prisbevisst og velg en billigere leverandør.

Svar fra Å Strøm
23.09.2021 14:47

Hei Birger, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - det ønsker vi selvsagt ikke. LOS og alle de andre strømleverandørene handler strømmen inn fra samme strømbørs, NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris – så markedsprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det finnes helt sikkert avtaler på markedet hvor strømmen blir solgt for mindre enn det markedsprisen er. Disse avtalene har som regel kortvarig levetid og endres til dyrere avtaler etter endt avtale periode. Hos oss fokuserer vi derimot på at man skal ha en konkurransedyktig strømavtale med vilkår som er gunstige over tid. Hos oss skal man vite hva man betaler for, og våre kunder skal være trygge på at de har en langsiktig avtale uten skjulte kostnader. Vi håper selvsagt at du vil fortsette å gi oss en sjanse - men dersom du ønsker å innhente andre tilbud, så anbefaler vi å alltid få tilbudene skriftlig slik at du ser klart og tydelig hva du eventuelt takker ja til. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 dersom du ønsker en gjennomgang av din strømavtale eller vil ha hjelp til å sammenligne tilbud. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Emily – LOS

Fantastisk

Omtale av  Anja

Veldig bra kundeservice. Alltid veldig hyggelige og behjelpelige. Det eneste som trekker litt ned er oversikten på "min side" den var mye bedre før. Den kunne blitt bedre.

Svar fra Å Strøm
05.10.2021 12:46

Hei Anja, Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og er helt avhengig av innspill slik som du kommer med her. Vi har et eget team som jobber med å videreutvikle Min side, og det vil jevnlig bli lansert nye forbedringer på bakgrunn av tilbakemeldinger vi mottar. Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har noen andre innspill. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fantastiske

Omtale av  Per K. K

Tar vare på kundene sine ved å bære prismessig sterkt konkurransedyktige og i tillegg tilbyr mange fordelsavtaler til severdigheter og aktiviteter både i Norge og utlandet.

Svar fra Å Strøm
05.10.2021 12:46

Hei Per, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid, ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Det er også hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram! Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ikke nøl med å ta kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med! Hilsen Maren - LOS

Har tilegnet profilen
Å Strøm deltar på Bytt.no

Å Strøm har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Å Strøm besvarer omtaler

Å Strøm har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Å Strøm ønsker tilbakemeldinger

Å Strøm benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR