Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser at dere ved sammenligning ikke tar med at vi får 2 prosent bonus hver måned. Men likevel skuffet over at Los med så mange Coop medlemmer ikke ligger høyere. Også svakt av Coop og ikke være mer foroverlent i disse tider med å få Los i tale!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det stemmer at man med LOS Coop-strømavtale får 2 % bonus på strømmen man bruker. Summen blir satt direkte inn i fordelsregnskapet hos Coop. Vi synes også det er leit at dette ikke kommer klart frem på de ulike sammenligningstjenestene, men dessverre kan vi ikke styre disse. Vi er glad for at du er fornøyd som kunde hos oss med en av landets beste medlemsavtaler på strøm. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Billig strømavtale, men lite grafer og tall som viser hva strømmen går til, slik feks tibber har. Ofte tull med innlogging på nettsiden til los også. Ellers fornøyd.
Hei Alexander W. G Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så flott at du ønsker å benytte deg av appen vår! Der vil du finne oversikt over blant annet forbruk, fakturaer og fordelsprogram. Vi er kjent med forventninger rundt digitale kundeløsninger og jobber kontinuerlig for at både LOS appen og Min side skal fungere optimalt til enhver tid. Vi har mye spennende på planen fremover - blant annet så ønsker vi å tilby tjenester som skal gi kundene våre større innsikt i eget forbruk, slik at man enkelt kan påvirke forbruket på en smartere måte. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Etter en gjennomgang viser det seg at Coop avtalen er en gunstig avtale med en av markedets rimeligste priser.
Hei Ronny, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Dette er en langsiktig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen i tillegg til at man får litt tilbake i form av velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at mange tyr til ulike lokketilbud. I LOS ønsker vi å fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid - som med vår Coop strømavtale. Vi ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Maren - LOS
Føler det er stabilt og ikke for dyrt for oss. Har aldri vært noe tull med LOS.
Hei Torbjørn, Takk for en hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Vennlig og grei kontakt da jeg trengte det i forbindelse med, utidig på døra, strømselger fra et annet selskap.
Hei Vesla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det gir oss en ekstra boost i hverdagen med slike tilbakemeldinger. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle oss og tar imot innspill med åpne armer. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
De startet meg opp på avtale uten at jeg hadde bekreftet avtale skriftlig på sms. Aldri fått regning av dem, får kun inkassovarsel fra Kredinor. Betalte den, så byttet jeg firma.
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe hva som kan ha skjedd i dette tilfellet. Vi sender alltid ut sms eller e-post der vi ber om bekreftelse ved oppstart av en strømavtale, som kunden må svare på. Det kan selvfølgelig ha skjedd en glipp, dersom det er tilfellet beklager vi på det sterkeste. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom en faktura forfaller uten at vi har mottatt innbetaling, så sender vi alltid en betalingspåminnelse før fakturaen sendes videre til inkasso. Vi har full forståelse for at det er fort gjort å glemme en faktura - og betalingspåminnelsen blir derfor ikke sendt før cirka 14 dager etter fakturaens opprinnelige forfall. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 slik at vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
Det er store problemer med å logge seg inn på min side ganske ofte. Hver gang jeg skal sjekke for eksempel hvor mye strøm jeg har brukt de å de dagene kommer jeg ikke meg inn. Sånn har det også vært når jeg skal sjekke om jeg har fått regning ifra dere og at det haster å fått betalt denne. Kan dere få fiksa det? Er greit å ha det på stell.
Hei May, Takk for din tilbakemelding! Vi kjenner alle på forventingen om at apper, nettsider og andre digitale kundeløsninger skal fungere feilfritt. Dessverre så er det slik at vi tidvis opplever at Min side/LOS-appen er noe ustabil, og spesielt i perioder med svært stor pågang. Når strømprisene er høye og det er store svingninger i markedet, så er det mange som ønsker å logge inn på Min side/LOS-appen for å få en oversikt over strømprisene og strømforbruket. Da forstår vi at det er ekstra frustrerende når man ikke får logget på, og vi beklager de ulemper dette medfører. Vi jobber på spreng for å få på plass gode løsninger – blant annet ved å utvide kapasiteten ved innlogging. Optimalisering av Min siden/LOS appen er vår høyeste prioritet slik at alle våre kunder skal få en god og brukervennlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 så vil vi hjelpe deg med å hente ut informasjon eller sende deg det du måtte trenge via e-post. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS