Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Los til Norges Energi.Ringte nesten 3 uker etter bytte for å få sluttoppgjør,så jeg slapp noe etterslep jeg ga ettertrykkelig beskjed om.Betalte samme dag,og 5 dager senere kom plutselig en ny faktura med nytt sluttoppgjør.Ringte igjen og forklarte jeg hadde snakket med en kundekonsulent 5 dager før og fått sluttsum og betale,men fikk beskjed,det fungerte ikke slik pga faktureringsperiode de har.Helt håpløst,og grusom kundebehandler jeg snakket med andre gang som nektet høre på meg. Bare styre unna når de behandler kunder som vil bytte selskap på en slik måte. P.S.Meget fornøyd med Norges Energi nå.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse - her må vi selvsagt bare legge oss helt flate og beklage for måten vi har møtt deg på. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som har skjedd i dette tilfellet - vi fakturerer alltid for reelt strømforbruk, og dersom man får to sluttfakturaer så kan det være flere årsaker til dette. Som regel så er det fordi vi ikke har fått med alt på den første sluttfakturaen, og det blir da derfor produsert en ny sluttfaktura med det som vi ikke fikk med på den første. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, både når det gjelder produkter, tjenester og kundeservice. Vi setter derfor stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen slik at vi kan ta en gjennomgang av våre rutiner og se på hva vi kan gjøre for å imøtekomme våre kunder på en bedre måte i fremtiden. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Ikke første gang dette skjer , hadde forbruk på 1600 kWh , de sendte meg regning på nesten 1800 kWh. Hvordan er selskaper som svindler og lurer kundene sine fremdeles på det norske markedet? må jo være lover og regler som gjør at slike bedragere ikke får lov til å operere på denne måten? helt synnsykt , og når jeg leser reviews på andre strømselskaper her i norge virker det ikke som det er noe bedre der.... noen må gjøre noe med dette systemet , vi kan ikke ha det slik i norge , dette må folk ta tak i og få forandret på , skulle nestet vært politi anmeldt på toppen av det hele , dette er ikke annet en kynisk og regelrett svindling av egne kunder.
Hei Jonah, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er dessverre vanskelig for meg å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - men så lenge man har en automatisk avlest strømmåler, så fakturerer vi på etterskudd slik at man alltid betaler for sitt reelle strømforbruk. Vi får da forbrukstallene fra strømmåleren, som hele tiden måler hvor mye strøm som blir brukt i boligen. Dersom man derimot har en manuelt avlest måler, så er vi avhengige av å motta avlest målerstand for å kunne fakturere for korrekt forbruk - og dersom det har blitt stipulert feil forbruk, så vil dette bli korrigert på fakturaen så fort vi har mottatt avlest målerstand. Vår hensikt er aldri å lure våre kunder - men ettersom vi er avhengig av flere ulike system, så kan det selvsagt forekomme feil. Rett skal selvsagt være rett - og dersom det forekommer feil på fakturaen, så hiver vi oss alltid rundt for å ordne opp så fort som mulig. Dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig med svar når du har vært i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for det. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du ønsker at vi sjekker dette nærmere. Merk e-posten med "Bytt.no - Sylvia", så tar vi tak i det med en gang. Ønsker deg en fin fredag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Bra pris på Coop avtale ingen hemlig het på faktura alt er rett Eneste minus er at man ikke har full kontroll på hva man skal betale når man har spot pris. Skulle ønske var bedre oversikt med strøm og diverse pluss nettleie men sånn er det ikke man må alltid tippe hvor mye ca slutten av hver måndet hva man skal betalle
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Du er ikke alene om å være fornøyd med Coop-avtalen - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker, i tillegg til at man får litt tilbake i form av 2% medlemsbonus. Dette har blitt en svært populær avtale blant både nye og gamle kunder. Vi jobber med å utvikle våre digitale løsninger, deriblant vår Min side. Vi har nylig lansert en egen app hvor man får enkel oversikt over timespriser, forbruk og faktura - rett i lomma. Appen er fremdeles under utvikling, og det blir stadig lansert nye funksjoner og oppdateringer etter innspill og tilbakemelding fra våre kunder. I appen kan man blant annet se hvor mye man har brukt av strøm i kroner hittil den inneværende måneden. Man kan også se gjeldende timespris, og det vil komme en funksjon hvor man kan se timespris for strømmen man har brukt. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan appen kan forbedres. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Har COOP-avtale og så langt har vi ingen ting å klage over. Riktig pris og vi har spart mye på avtalen i vinter. 2 prosent i bonus hjelper også.
Hei Knut, Takk for trivelig tilbakemelding! Godt å høre at dere er fornøyd med kundeforholdet hos oss! Coop-avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Med Coop-avtalen så betaler man alltid gjeldende markedspris for strømmen man bruker, og det er aldri galt med litt medlemsbonus av strømforbruket - spesielt nå som strømprisene har vært høyere enn normalt. Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Helt grei avtale, ingen problem av noe slag😊 har avtale gjennom Coop.
Hei Sigmund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er vel lite som er bedre enn når man har en konkurransedyktig strømavtale uten problemer slik at man kan bruke energien sin på mer spennende ting en strøm 😊 Ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Alltid tull med fakturering. Om det klages. får man "goddag, mann, hostesaft" til svar. Eller man får ikke svar, men faktura blir i stedet sendt til inkasso. Det kalles service. Selv om jeg - etter å ha byttet leverandør - i e-post har fortalt LOS om mine erfaringer, har de vært freidige nok til å ringe meg opp og forsøkt å friste meg med bedre avtale. Vel - vel - vel !
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom du ikke har fått den hjelpen du skulle ha da du var i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom man savner en faktura eller har problemer med å motta de, så oppfordrer vi alltid til at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd før fakturaen forfaller. Dess fortere man tar kontakt, dess lettere er det å finne en løsning slik at man unngår at fakturaen går til inkasso. Vi ønsker selvsagt å hjelpe så godt vi kan, og vi går langt for å imøtekomme våre kunders ønsker. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Enkel oversikt over forbruk på nett. Så vidt jeg kan se ingen skjulte pristillegg.
Hei Truls, Takk for hyggelig tilbakemelding - dette setter vi pris på å høre! I LOS legger vi vekt på å tilby langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og med vår Min side-app så får man alltid lett tilgang til sitt kundeforhold - rett i lomma! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS