Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er store problemer med å logge seg inn på min side ganske ofte. Hver gang jeg skal sjekke for eksempel hvor mye strøm jeg har brukt de å de dagene kommer jeg ikke meg inn. Sånn har det også vært når jeg skal sjekke om jeg har fått regning ifra dere og at det haster å fått betalt denne. Kan dere få fiksa det? Er greit å ha det på stell.
Hei May, Takk for din tilbakemelding! Vi kjenner alle på forventingen om at apper, nettsider og andre digitale kundeløsninger skal fungere feilfritt. Dessverre så er det slik at vi tidvis opplever at Min side/LOS-appen er noe ustabil, og spesielt i perioder med svært stor pågang. Når strømprisene er høye og det er store svingninger i markedet, så er det mange som ønsker å logge inn på Min side/LOS-appen for å få en oversikt over strømprisene og strømforbruket. Da forstår vi at det er ekstra frustrerende når man ikke får logget på, og vi beklager de ulemper dette medfører. Vi jobber på spreng for å få på plass gode løsninger – blant annet ved å utvide kapasiteten ved innlogging. Optimalisering av Min siden/LOS appen er vår høyeste prioritet slik at alle våre kunder skal få en god og brukervennlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 så vil vi hjelpe deg med å hente ut informasjon eller sende deg det du måtte trenge via e-post. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
Coop strømavtale med spottpris er billig for de fleste. Strøm og nettleie på samme faktura.
Hei Knut, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale og med oss som din strømleverandør! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Brukervennlig app. God kunde service. Oversiktlig strømforbruk.
Hei Karianne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. I LOS strekker vi oss hver dag for å skape gode kundeopplevelser. Hos oss skal man få konkurransedyktige avtaler, topp kundeservice, nyttige tjenester og fordeler som kan glede både store og små. God energi - helt enkelt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Ukomplisert og oversiktlig avtale. Rimelig påslag uten skjulte kostnader. Også gode ikke- strøm tilbud på attraksjoner for de som bor i Kristiansand område.
Hei Tore, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid, ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og man skal være trygg på at man vet hva man betaler og at man har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Så godt å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram, det blir vi virkelig glade for å høre! Vi ønsker selvsagt å kunne tilby flere fordeler til alle våre kunder, uavhengig av hvor i landet de holder til. Vi jobber aktivt med å få på plass fordeler som flere kan nyte godt av. Vi har blant annet en egen prosjektgruppe som jobber med å få på plass flere nasjonale fordeler. Som kunde i LOS får man dog rabatterte billetter hos Odeon Kino som man finner flere steder i landet. For å benytte seg av rabatten, så bestiller man via Min side eller i appen vår. Ikke nøl med å ta kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med! Hilsen Maren - LOS
Blant de som har størst påslag i øre pr kWh, selv om eieren, Agder Energi, er blant Norges største strømprodusenter. De selger "egenprodusert " strøm, i motsetning av mange andre tilbydere som må kjøpe av Nord Pool.
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding. Som de aller fleste andre strømleverandører så tilbyr vi ulike tjenester som man kan ha på strømavtalen sin. Disse er utviklet basert på tilbakemeldinger og innspill direkte fra våre kunder, slik at vi kan tilby produkter og løsninger som passer ulike behov. Våre tjenester er helt valgfrie og uten bindingstid – og dersom man ikke ønsker å benytte seg av disse, så er det selvsagt helt i orden. For oss så er det viktig at våre kunder alltid vet hva de betaler for, og vi legger derfor stor vekt på å gi så god informasjon som mulig om de ulike avtalene. Dersom man opplever noe annet, så beklager vi selvsagt dette – og da ber vi om at man kontakter vårt kundesenter så fort som mulig slik at vi finner en god løsning. Vi opplever at flere av våre kunder etterspør muligheten til å ta et bevisst miljøvalg i forbindelse med strømmen sin. Det er lite vi kan gjøre for å påvirke selve strømmen som kommer inn i stikkontakten – den vil alltid ta korteste vei – men vi tilbyr opprinnelsesgaranti (LOS fornybar energi) til alle våre kunder. Med denne garantien så sikrer man at strømkronene går til å støtte vannkraftproduksjon lokalt her på Agder. Opprinnelsesgaranti er en felles europeisk merkeordning med mål om å øke produksjonen av og etterspørselen etter fornybar energi som for eksempel vannkraft og solenergi. Du kan lese mer om ordningen på Norges vassdrag- og energidirektorat sine nettsider her: https://www.nve.no/energi/virkemidler/opprinnelsesgarantier-og-varedeklarasjon-for-stromleverandorer/ Vi har for øvrig full forståelse for at ikke alle ønsker dette, og det er som nevnt en valgfri tjeneste. Det stemmer at vi er eid av Agder Energi – men vi er likevel 2 ulike selskaper. LOS Strøm er en strømleverandør som konkurrerer på markedet sammen med Fjordkraft, NorgesEnergi og andre strømleverandører, og våre avtaler er helt uavhengige av vår eier. LOS Strøm er heller ingen kraftprodusent, så vi kjøper inn strømmen til spotpris på den nordiske strømbørsen NordPool på lik linje med alle de andre strømleverandørene i Norge. Når det gjelder våre avtaler, så skal påslaget i en spotpris-avtale dekke myndighetspålagte elsertifikater. Vi fokuserer på å tilby strømavtaler som skal være konkurransedyktige over tid, og ikke bare her og nå. Hos oss skal man være trygg på at man har en gunstig og langsiktig avtale – og vi opererer derfor ikke med kampanjetilbud hvor man får sponset strøm, minuspåslag og lignende. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 dersom du har flere spørsmål. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
God service, rimelige avtaler, god bruker informasjon og grei strøm informasjon.
Hei Martin, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - og vi skal gjøre vårt aller beste for at du skal være fornøyd fremover også! I LOS er vi omtrent 40 ansatte som hver dag går på jobb med mål om å levere på våre kunders forventninger. Da er det utrolig viktig med tilbakemeldinger som din. Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål eller om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Har hatt de i årevis, ingen overraskelser på pris.
Hei Asle, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi i LOS har stor tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og man skal være trygg på at man vet hva man betaler for og har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS