Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.
Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.
Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....
Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris
Hyggelig å få bekreftet at den hyggelige kundeservicen hos LOS har gitt meg den beste strømavtalen. Ved å bruke det lokale strømselskapet gir man samtidig tilbake til lokalsamfunnet. Hilsen veldig fornøyd kunde
En god avtale for coop medlemmer. Du får 200 kroner i velkomst bonus inn på coopkontoen din, les omtalen
Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.