Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig oppsett. Bruker avtalen med Coop, men den har blitt dårligere nå, så jeg vil sjekke markedet
Hei Arild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss! Coop strømavtale er en svært gunstig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen og et lavt påslag og månedsbeløp, samt at man får litt tilbake i form av medlemsbonus. Du står selvsagt fri til å velge den strømleverandøren du ønsker ettersom ingen av våre avtaler ha bindingstid - men vi håper uansett at du vil fortsette å gi Coop-avtalen en sjanse da det fremdeles er en av markedets beste medlemsavtaler til tross for prisendringer. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Grete - Å Strøm
Det har vørt bra til nå, men de skal endre hele avtalen, hvilket jeg ikke aksepterer.
Hei Knut L, Så leit å høre at du ikke lenger er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å se om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Endret vilkårene betydelig (til det verre) 1 måned etter at vi byttet til de.
Hei Haakon M. A, Vi forstår godt at endringen kom brått på når du var helt ny kunde. Det er ikke ofte vi endrer vilkårene i våre avtaler, og felles for de fleste er at de har hatt samme vilkår i flere år før de nå ble endret. Vi forholder oss alltid til gjeldende vilkår ved eventuelle endringer. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss om du har spørsmål! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Jeg har vært kunde med Coop-avtale i noen måneder, da dette var den rimeligste strømavtalen med app-tilgang for de med lavt strømforbruk. Appen de har er veldig dårlig designet, noe som gjør det vanskelig å forstå strømforbruket. I tillegg er den veldig treg. Nå øker Å Strøm prisene med ekstremt kort varsel (1 måned). Derfor bytter jeg til Vibb fra 1. januar. Til tross for at Vibb er en del av det samme selskapet (Å Energi), gir Vibb en prisgaranti på 3 år uten påslag, og ingen månedspris (uten app-tilgang). Usikker på hvor lenge dette vil vare, da det hele virker for useriøst Endringene er følgende fra fra 1. januar 2024: «Månedlig fastbeløp økes fra 9 kr til 29 kr Påslaget per kWh økes fra 3,45 øre/kWh til 3,80 øre/kWh Strømavtalen bytter navn til Å Spotpris – Coop Satsen for medlemsbonus hos Coop endres fra 2 % til 1 % og gis på strømmen du betaler for opp til 70 øre/kWh Medlemsbonusen vil fremover håndteres gjennom Coop sitt fordelsprogram og vil derfor ikke være en del av vilkårene.»
Hei Daniel, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd og at du har valgt å bytte til en annen strømleverandør. Coop strømavtale har vært, og er fremdeles, en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris, man får medlemsbonus av det man betaler for strømmen, og det er ingen bindingstid. Før prisendringen du viser til, har avtalen vært helt uendret siden den ble lansert i 2018 – og er fremdeles en av de mest populære avtalene blant våre kunder. For oss er det viktig at våre kunder skal kunne stole på oss, og vi varsler derfor prisendringer minst 30 dager i forkant i henhold til forskrift om prisopplysning. Dette for at våre kunder til enhver tid skal vite hva de betaler for. Vi jobber hele tiden med utvikling av våre digitale tjenester, og appen vår har blitt et viktig verktøy i strømhverdagen til mange av våre kunder. Noe av det viktigste er at appen skal være enkel å bruke og lett å forstå. Dersom du opplever appen vår som treg eller tungvint, er det selvsagt svært beklagelig – du er velkommen til å sende oss noen tilbakemeldinger til [email protected] slik at vi kan videreformidle dette til vårt app-team. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag – og god helg! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Vi er fornøyd da vi har solceller og er Coop medlemmer
Hei Marianne S. A, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Visste du at man som strømkunde hos Å Strøm også får gode tilbud på strømtjenester som kan gi dere enda mer besparelser? Å Sanntid kan gi deg enda mer detaljert informasjon om forbruk og varsle deg hvis du holder på å gå over til neste kapasitetstrinn på nettleien. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Det er faktisk for dyrt. Klesvaska hoper seg opp, dyrt å holde varmen i leiligheten
Hei Hellestine P, Vi er helt enige i at strømmen er veldig dyr for tiden. Vårt beste tips er å prøve å plassere noe av forbruket (om mulig) på rimeligere tidspunkt. Da er et godt verktøy appen vår, Å Strøm, hvor du kan se strømprisene for det neste døgnet, og forbruket du har hatt. Da kan du både spare penger på neste klesvask, og samtidig oppdage annet forbruk som kanskje kan flyttes. Husk å aldri bruke elektriske artikler mens du er borte eller sover på grunn av brannfare. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
De øker priser som ikke er greit. Andre selskaper klarer faktisk å holde fastpris og påslag 0 eller minimalt, de setter ned prisgaranti fra 6 mnd til 1 mnd.
Hei Koskinen, I likhet med markedet generelt opplever vi økte kostnader. Som strømselskap betaler vi for strømmen når den brukes, mens kundene våre betaler på etterskudd. Med økte strømpriser gir dette oss en større kostnad enn tidligere, og derfor må vi i likhet med andre øke våre priser. Ta gjerne kontakt for å undersøke om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm