Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra nettside,nyttig oversikt ang.forbruk etc. Men...prisen kunne vært lavere.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår nettside. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle vår nettside og Min Side slik at man får en god oversikt over priser og forbruk, lett tilgjengelig. Med Coop strømavtale har du en av landets beste medlemsavtaler på strøm. Dette er en spotprisavtale, som betyr at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for på strømbørsen. På den måten følger man markedsprisen, time for time. Alle strømleverandørene handler strømmen fra den nordiske strømbørsen NordPool. Ingen av oss får spesialpris, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det stemmer at prisen nå i vinter har vært høyere på bakgrunn av kaldt og tørt vær i Norden, men det er viktig å understreke at dette gjelder alle strømkunder. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du ønsker mer informasjon om din avtale hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Kristian - LOS
Her får man ingen informasjon ang økende priser. Går prisen ned derimot, så kommer skrytemail umiddelbart. De har en hårreisende fastleddpris og linjeleie. Jeg kan bruke 0kwt, men likevel få faktura på over 400kr. Jeg har nå coop/spotavtale via disse, men skal nå definitivt bytte
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde hos oss. Jeg er dessverre litt usikker på hva du viser til angående prisvarsel, da jeg ikke kjenner til hvilken avtale du har hatt hos oss. Med sporprisavtaler endrer prisen seg hver time, og man kan selv følge med på prisutviklingen gjennom vår app eller via Min Side på los.no – men dersom man har en variabel avtale så skal man med rett motta prisvarsel enten på e-post eller SMS, både når prisen går opp og når prisen går ned. Når det gjelder nettleien, så er det en avgift som blir innkrevd av ditt lokale netteierselskap og vi har derfor dessverre ikke noe påvirkning på denne. Den er altså helt uavhengig av hvilken strømleverandør man har – men du får den på fakturaen fra oss ettersom vi har en avtale om gjennomfakturering med ditt lokale netteierselskap. Netteierselskapet fastsetter selv prisen på nettleien, men den er under kontroll av Norges vassdrag- og energidirektorat. Nettleien går til å dekke blant annet vedlikeholdsarbeid på strømnettet i området der du bor. Du kan lese mer om nettleien på NVE sine nettsider her: https://www.nve.no/stromkunde/nettleie/ Med Coop strømavtale har du nå en av landets beste medlemsavtaler på strøm, der du i tillegg til å betale for spotpris bare betaler 9 kr i fastbeløp og 3,45 øre/kWh i påslag. I tillegg mottar du hver måned 2 % medlemsbonus inn i ditt fordelsregnskap hos Coop. Vi håper selvsagt at du ønsker å fortsette som kunde hos med denne gode avtalen. Hvis ikke, så er du hjertelig velkommen tilbake i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Kristian - LOS
Har Coop strømavtale fra LOS - den har vært uforandret de siste 2 årene. Har også brukt et par av kundefordelene - så er veldig fornøyd.
Hei Pål, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Dette er en langsiktig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen i tillegg til at man får litt tilbake i form av velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet. Og avtalen har - som du selv sier - vært uendret siden den ble lansert sent i 2018. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at mange tyr til ulike lokketilbud og kampanjer. I LOS ønsker vi heller å fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid - som med vår Coop strømavtale. Det er også veldig hyggelig å høre at du har hatt glede av noen av våre fordelsrabatter! Vi ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Jeg bodde i en liten leilighet i en høyblokk og hadde Los høyeste strømregningen Jeg fikk var på 280 kr nå har jeg et stort hus på 240 kvadrat og har Coop strømavtale så nå får vi se byttet fra Fjordkraft Å når det skal sies fjordkraft er noe av det dyreste. Min gml nabo som hadde lik leil som meg å ca samme forbruk Jeg hadde los å fikk regning på 284 kt Han hadde fjordkraft å fikk 845 samme mnd
Hei Sean, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du velger oss som din strømleverandør! Det setter vi selvsagt stor pris på. Med Coop strømavtale så har du en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor du alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen du bruker, i tillegg til et svært lavt månedsbeløp på 9 kroner + 3,45 øre/kWh i påslag som dekker myndighetspålagte elsertifikater. I tillegg får man litt tilbake i form av 200 kroner i velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Det kan for øvrig være litt misvisende å sammenligne strømregninger - hvor høy regninga blir er avhengig av flere ting, som blant annet hvilken type strømavtale man har, hvilken periode regningen gjelder for, og hvor mange kWh man har brukt. Noen er flinkere til å spare på strømmen enn andre - noe som naturligvis vil føre til at strømregningen blir litt lavere. I LOS ønsker vi å gjøre det enkelt å ta gode valg - og vi har derfor samlet mange gode sparetips på våre nettsider her: https://www.los.no/energilosen/stromsparing/ Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål, ønsker forklaring på strømregningen eller annet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Oversiktlig avtale, bra app. Med timepris og strømforbruk pr dag og mnd og år.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber iherdig med å videreutvikle appen vår slik at våre kunder enkelt skal få tilgang til sitt kundeforhold og strømforbruk. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har innspill til ting som kan være bedre, eller dersom du har spørsmål til ditt kundeforhold. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Grei sørvise og grei faktura jeg er fornøyd med los.
Hei Hans, Så godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - takk for det! Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig god torsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Mest seriøse strømavtale jeg har hatt Los Coop ,Veldig stabil og seriøs enkel kundeservicen nye strømappen er bare helt super, sikkert noe som er likebra men jeg gidder ikke rote rundt i denne jungelen av avtaler,, Altså jeg er kjempe fornøyd
Hei Arild, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, både med strømavtalen din, appen og vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å tilby konkurransedyktige produkter, kundevennlige digitale tjenester - og selvsagt den aller beste kundeservicen! Det er høy konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at det kryr av ulike avtaler, kampanjer og tilbud. Det er fort gjort å miste oversikten - og nettopp derfor så ønsker vi i LOS å heller fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid. Her skal det være enkelt å ta gode valg - slik at man kan bruke energien sin på mer hyggeligere ting enn strøm! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ha en riktig nydelig torsdag! Hilsen Sylvia - LOS