Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk meget rask og veldig god hjelp i kundeservice Chat tjeneste hos LOS. Enklere å oppgi målernr. eller andre type data enn å ringe. Ingen vente tid. Kan anbefales!
Superhyggelige sørlendinger som ikke gir seg før problemet ditt er løst.
Det var da fælt så dyrt dette blei...!!! nei, må byttes så fort det lar seg gjøre!
Jeg ble fakturert ca 100kr ekstra per måned for noe som jeg overhodet ikke trenger. De kaller det LOS Trygg, og er en slags uføreforsikring(!). Er det noe jeg er sikker på, så er det at jeg aldri har bestilt dette. Av prinsipp sier jeg alltid nei til tilleggsprodukter og "forsikringer" - men her har de altså bare inkludert dette uten å spørre! Følg med på fakturaen hver måned! Eller finn en annen strømleverandør.
Bra på informasjon, veldig bra kundeservice, mange tillegsgoder
Det mye tull med adresse, de registrerte feil adresse. Jeg måtte ringe flere ganger og sendte inn flere e-poster. De var dårlig med og formidle informasjoner, måtte forklare flere ganger at det var feil adresse. I tillegg har de høyt gebyr og spotpris.
Ikke blant de billigste! Dårlig "fordelsprogram" for folk flest. -1 gratis LOSdag i Dyreparken; sammen med 23.000 andre i kø. Nei takk... Derimot opplevde jeg ikke noe rot eller krøll etter flere års kundeforhold. Strømmen ble levert. Regningene kommer korrekt. Det går liksom av seg selv. Men som sagt ikke blant de billigste! De ringer deg også opp igjen mange ganger etter avsluttet kundeforhold.. Prøver å kapre deg tilbake ved å tilby deg en litt billigere avtale.