Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett fornøyd, men avtalesiden er veldig uoversiktlig. Var mye bedre før.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du - stort sett - er fornøyd, til tross for endringer på våre nettsider. Vi lanserte for en stund siden nye nettsider, hvor vi har fokusert på at det skal være enkelt for både nye og gamle kunder å finne informasjon om avtaler, produkter, Min side og annet. Vi kan for øvrig alltid bli bedre - både når det gjelder avtaler, kundeservice og våre digitale tjenester. Da er vi helt avhengige av å få konstruktive og nyttige tilbakemeldinger, slik du har gitt oss her - takk for det! Vi håper at vi vil få muligheten til å gjøre deg enda mer fornøyd fremover - og ikke nøl med å sende oss innspill til hvordan vi kan forbedre oss slik at vi kan ta dette med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
LOS er den naturlige leverandør for oss på Sørlandet. Over tid har LOS & Agder Energi utviklet seg til en moderne strømleverandør og -produsent. Konsernet er viktig for utviklingen i Agder, og leverer over tid både solid og konkurransedyktig. Ikke alltid billigst, men virker som å alltid være blant de billigste. Kundeservice er alltid behagelig, hjelpsom og profesjonell feks. i forbindelse med oppdateringer. Ved nyetablering av strøm til hytte, og hjemmelsoverføring er LOS enkel og ukomplisert å forholde seg til. ANBEFALES!
Hei Vidar, Takk for en utrolig fin og hyggelig tilbakemelding - dette setter vi stor pris på å høre! I LOS har vi sterkt fokus på tilby en helhetlig og god kundeopplevelse. Sammen med våre samarbeidspartnere skal vi gjøre det enkelt å ta gode valg - vi tilbyr blant annet pakketilbud på Easee hjemmelader, man får tilgang til ekstra gode tilbud på Homely boligalarm, vi har en egen smartlading-tjeneste for de som bruker elbil - i tillegg til at vi selvsagt har strømavtaler og andre tjenester som er tilpasset ulike ønsker og behov. Og dersom man er litt usikker på hva man skal velge, så er vårt kundesenter fylt med svært dyktige kundebehandlere som gjør alt de kan for å hjelpe de som kontakter oss. Vi håper at du vil fortsette å være kunde hos oss i lang tid fremover - og ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
LOS er kundevennlige, har funksjonelle IT-løsninger, og gjennom Coop-avtalen har vi en veldig god strømavtale!
Hei Maria, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det gir oss en ekstra boost i hverdagen med slike tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Spesifisert regning en gang pr måned. Kan følge med på bruk pr dag ved å gå inn på Los.
Hei Ivar, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Hyggelig kunderådgiver ringte og anbefalte å bytte til LOS forutsigbar. Han sa det skulle bli sendt en epost som jeg måtte bekrefte før avtalen startet. Har aldri fått denne eposten, men jeg fikk sett på fakturaen at avtalen var startet.
Hei Christian. Takk for din tilbakemelding - og beklager så mye for sent svar fra oss. Det stemmer at vi tilbyr en fordelstjeneste som heter LOS forutsigbar. Med denne tjenesten så får man muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen, som for eksempel på høst- og vinterstid når strømprisene stiger - samtidig som at man beholder sin vanlige avtale resten av året. På denne måten får man tryggheten og forutsigbarheten som fastpris gir, uten å måtte binde seg til samme pris i et helt år slik man ofte må gjøre med ordinære fastprisavtaler. Dette har blitt en svært populær tjeneste blant våre kunder. De som benytter seg av LOS forutsigbar mottar fastpristilbudene på e-post hvor de selv kan velge om de ønsker å takke ja til hvert enkelt tilbud. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom vi ikke har gitt tilstrekkelig informasjon om hvordan tjenesten fungerer så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Dersom man oppdager noe på strømregningen som man ikke kjenner seg igjen i, så anbefaler vi at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan sjekke hva som har skjedd. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500. Dersom du sender oss en e-post, så merk den gjerne med "Sylvia - Bytt.no". Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia - LOS
Aldri noe problem med dem. Vært fornøyd siden første dag.
Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre, og en fortsatt fin sommer! Hilsen Maren - LOS
Alltid rask kontakt med los. Virker ryddige og ordentlige . Mener de har greie avtaler . Har prøvd andre med dårligere resultat.
Hei Reidar, Takk for en veldig fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi vil gjerne også tipse deg om vårt fordelsprogram. Som kunde i LOS får rabatterte billetter hos Kongeparken, Tusenfryd og Odeon Kino. For å benytte seg av rabattene, så bestiller du via Min side eller i appen vår. Gå til menyen og velg Unike rabatter. Klikk på ønsket fordelsprogram, og deretter på den blå knappen hvor det står Bestill her. Du vil deretter bli tatt videre til nettsiden hvor rabatten allerede er lagt inn. Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer! Hilsen Maren - LOS