Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra pris på Coop avtale ingen hemlig het på faktura alt er rett Eneste minus er at man ikke har full kontroll på hva man skal betale når man har spot pris. Skulle ønske var bedre oversikt med strøm og diverse pluss nettleie men sånn er det ikke man må alltid tippe hvor mye ca slutten av hver måndet hva man skal betalle
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Du er ikke alene om å være fornøyd med Coop-avtalen - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker, i tillegg til at man får litt tilbake i form av 2% medlemsbonus. Dette har blitt en svært populær avtale blant både nye og gamle kunder. Vi jobber med å utvikle våre digitale løsninger, deriblant vår Min side. Vi har nylig lansert en egen app hvor man får enkel oversikt over timespriser, forbruk og faktura - rett i lomma. Appen er fremdeles under utvikling, og det blir stadig lansert nye funksjoner og oppdateringer etter innspill og tilbakemelding fra våre kunder. I appen kan man blant annet se hvor mye man har brukt av strøm i kroner hittil den inneværende måneden. Man kan også se gjeldende timespris, og det vil komme en funksjon hvor man kan se timespris for strømmen man har brukt. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan appen kan forbedres. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Har COOP-avtale og så langt har vi ingen ting å klage over. Riktig pris og vi har spart mye på avtalen i vinter. 2 prosent i bonus hjelper også.
Hei Knut, Takk for trivelig tilbakemelding! Godt å høre at dere er fornøyd med kundeforholdet hos oss! Coop-avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Med Coop-avtalen så betaler man alltid gjeldende markedspris for strømmen man bruker, og det er aldri galt med litt medlemsbonus av strømforbruket - spesielt nå som strømprisene har vært høyere enn normalt. Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Helt grei avtale, ingen problem av noe slag😊 har avtale gjennom Coop.
Hei Sigmund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er vel lite som er bedre enn når man har en konkurransedyktig strømavtale uten problemer slik at man kan bruke energien sin på mer spennende ting en strøm 😊 Ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Alltid tull med fakturering. Om det klages. får man "goddag, mann, hostesaft" til svar. Eller man får ikke svar, men faktura blir i stedet sendt til inkasso. Det kalles service. Selv om jeg - etter å ha byttet leverandør - i e-post har fortalt LOS om mine erfaringer, har de vært freidige nok til å ringe meg opp og forsøkt å friste meg med bedre avtale. Vel - vel - vel !
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom du ikke har fått den hjelpen du skulle ha da du var i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom man savner en faktura eller har problemer med å motta de, så oppfordrer vi alltid til at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd før fakturaen forfaller. Dess fortere man tar kontakt, dess lettere er det å finne en løsning slik at man unngår at fakturaen går til inkasso. Vi ønsker selvsagt å hjelpe så godt vi kan, og vi går langt for å imøtekomme våre kunders ønsker. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Enkel oversikt over forbruk på nett. Så vidt jeg kan se ingen skjulte pristillegg.
Hei Truls, Takk for hyggelig tilbakemelding - dette setter vi pris på å høre! I LOS legger vi vekt på å tilby langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og med vår Min side-app så får man alltid lett tilgang til sitt kundeforhold - rett i lomma! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Gode fordeler og coop medlemskap gir billig pris. Men obs! Alle andre abonnement er ganske dyre.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - Coop strømavtale er en av markedets aller beste medlemsavtaler, og den har blitt svært populær blant nye og gamle kunder etter at den kom på markedet for et par år siden. Vi anbefaler alltid en spotpris-avtale da det er dette som har vist seg å være mest gunstig over tid. Med "spotpris" mener vi at man betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for på strømbørsen. Alle strømleverandørene i Norge handler strømmen fra samme strømbørs, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. For de som er medlem i Coop, så er Coop-avtalen et svært godt valg. Men vi har også andre gunstige alternativer for de som ikke er medlemmer der. I LOS så fokuserer vi først og fremst på å kunne tilby langsiktige avtaler med vilkår som er konkurransedyktige over tid, og ikke bare her og nå. Vi opererer derfor ikke med ulike lokketilbud eller kortvarige kampanjer - hos oss skal man alltid vite hva man betaler. Ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Lave påslag, bruker ca. 25.000 kwt i året og da blir dette hipp som happ mot Tibber. Liker Los godt men har ikke fått forbruk til å fungere i appen
Hei Stian, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du trives som kunde hos oss! Du er ikke alene om å være fornøyd med vår Coop strømavtale - dette er en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor man følger strømbørsen time for time i tillegg til å betale et redusert fastbeløp og påslag på henholdsvis 9 kroner og 3,45 øre/kWh. Dette er en langsiktig avtale med vilkår som har vært konkurransedyktige over tid, og avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder! Når det gjelder appen vår, så vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan sjekke dette nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen - så skal vi ta tak i det med en gang. Håper å høre fra deg. Ha en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS