Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
LOS er den naturlige leverandør for oss på Sørlandet. Over tid har LOS & Agder Energi utviklet seg til en moderne strømleverandør og -produsent. Konsernet er viktig for utviklingen i Agder, og leverer over tid både solid og konkurransedyktig. Ikke alltid billigst, men virker som å alltid være blant de billigste. Kundeservice er alltid behagelig, hjelpsom og profesjonell feks. i forbindelse med oppdateringer. Ved nyetablering av strøm til hytte, og hjemmelsoverføring er LOS enkel og ukomplisert å forholde seg til. ANBEFALES!
Hei Vidar, Takk for en utrolig fin og hyggelig tilbakemelding - dette setter vi stor pris på å høre! I LOS har vi sterkt fokus på tilby en helhetlig og god kundeopplevelse. Sammen med våre samarbeidspartnere skal vi gjøre det enkelt å ta gode valg - vi tilbyr blant annet pakketilbud på Easee hjemmelader, man får tilgang til ekstra gode tilbud på Homely boligalarm, vi har en egen smartlading-tjeneste for de som bruker elbil - i tillegg til at vi selvsagt har strømavtaler og andre tjenester som er tilpasset ulike ønsker og behov. Og dersom man er litt usikker på hva man skal velge, så er vårt kundesenter fylt med svært dyktige kundebehandlere som gjør alt de kan for å hjelpe de som kontakter oss. Vi håper at du vil fortsette å være kunde hos oss i lang tid fremover - og ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
LOS er kundevennlige, har funksjonelle IT-løsninger, og gjennom Coop-avtalen har vi en veldig god strømavtale!
Hei Maria, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det gir oss en ekstra boost i hverdagen med slike tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Spesifisert regning en gang pr måned. Kan følge med på bruk pr dag ved å gå inn på Los.
Hei Ivar, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Hyggelig kunderådgiver ringte og anbefalte å bytte til LOS forutsigbar. Han sa det skulle bli sendt en epost som jeg måtte bekrefte før avtalen startet. Har aldri fått denne eposten, men jeg fikk sett på fakturaen at avtalen var startet.
Hei Christian. Takk for din tilbakemelding - og beklager så mye for sent svar fra oss. Det stemmer at vi tilbyr en fordelstjeneste som heter LOS forutsigbar. Med denne tjenesten så får man muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen, som for eksempel på høst- og vinterstid når strømprisene stiger - samtidig som at man beholder sin vanlige avtale resten av året. På denne måten får man tryggheten og forutsigbarheten som fastpris gir, uten å måtte binde seg til samme pris i et helt år slik man ofte må gjøre med ordinære fastprisavtaler. Dette har blitt en svært populær tjeneste blant våre kunder. De som benytter seg av LOS forutsigbar mottar fastpristilbudene på e-post hvor de selv kan velge om de ønsker å takke ja til hvert enkelt tilbud. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom vi ikke har gitt tilstrekkelig informasjon om hvordan tjenesten fungerer så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Dersom man oppdager noe på strømregningen som man ikke kjenner seg igjen i, så anbefaler vi at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan sjekke hva som har skjedd. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500. Dersom du sender oss en e-post, så merk den gjerne med "Sylvia - Bytt.no". Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia - LOS
Aldri noe problem med dem. Vært fornøyd siden første dag.
Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre, og en fortsatt fin sommer! Hilsen Maren - LOS
Alltid rask kontakt med los. Virker ryddige og ordentlige . Mener de har greie avtaler . Har prøvd andre med dårligere resultat.
Hei Reidar, Takk for en veldig fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi vil gjerne også tipse deg om vårt fordelsprogram. Som kunde i LOS får rabatterte billetter hos Kongeparken, Tusenfryd og Odeon Kino. For å benytte seg av rabattene, så bestiller du via Min side eller i appen vår. Gå til menyen og velg Unike rabatter. Klikk på ønsket fordelsprogram, og deretter på den blå knappen hvor det står Bestill her. Du vil deretter bli tatt videre til nettsiden hvor rabatten allerede er lagt inn. Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer! Hilsen Maren - LOS
her blir man oppringt pga coop medlem, og lovet det ene etter det andre... Lot meg lure, jeg har ALLDRI hatt så høye strømregninger noen gang, samme kåk i 10 år. sendt en klage til dem, og blir bare pjattet på vor god avtale jeg har.. Skiftet til nå en avtale med fastpris av alle ting som er som regel mye dyrere, halverte kostnaden.. STYR UNNA!!!!!!
Hei Steinar, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde hos oss. Coop-avtalen er en spotprisavtale med kun 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på kun 9 kr/mnd. Dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man også får litt tilbake i form av 2% løpende medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Med "spotpris" mener vi at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for. Spotpris er den avtaletypen som har vist seg å være rimeligst over tid, men i år har strømprisene virkelig skutt i været. Strømprisene går opp og ned hele tiden. Historisk ser vi at prisene stiger på høst- og vinterstid, mens den synker igjen på våren og sommeren. Strøm er ferskvare, noe som betyr at den må brukes i samme sekund som den lages. Strømprisene er derfor avhengig av tilbud og etterspørsel, i tillegg til flere faktorer som blant annet fyllingsgrad i kraftprodusentenes vannmagasiner, værforhold og temperatur gjennom årstidene. Selv om vi har hatt noen varme dager langs kysten, så var mai en jevnt over kjølig måned. Dette har forsinket snøsmeltingen på fjellene, samt at strømforbruket til oppvarming har holdt seg høyere enn normalt. Mindre nedbør bidrar også til å holde prisene oppe. Norge er en del av et felles nordisk kraftmarked gjennom den nordiske strømbørsen NordPool. Denne sammenkoblingen bidrar blant annet til å sikre at vi har strøm til det vi trenger, når vi trenger det. Dette bidrar også til at strømprisene våre blir påvirket av mer enn bare det som skjer i Norge – blant annet råvarepriser, vind- og vær, og stigende priser på CO2-kvoter. Strømprisene fastsettes på NordPool, og som strømleverandør så har vi derfor dessverre ingen påvirkning på denne – men alle strømleverandørene i Norge kjøper strømmen fra samme strømbørs, så med en spotpris-avtale så kan man sikre seg at man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker. Fastprisavtaler kan være gunstige i perioder der markedsprisen svinger mye og har høye topper, men i det lange løp har det historisk sett vært gunstigst å følge markedsprisen med en spotprisavtale. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS