Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi fikk opplyst over telefon at det er ekstra gebyr for resterende dager i tillegg til bruddgebyret…!
Flott kundeservice. Eneste negative, om jeg kan kalle det for det, er prisene på internetten. litt i overkant dyrt.
God service og driftsikker leverandør. Har hatt Lyse i 35 år og er fornøyd.
Veldig fornøyd med kundeservice og at jeg får alt på 1 efaktura
1. Flyttet inn i nykjøpe huset vårt og sa ja, over tlf, til strøm fra lyse (Lyse ringte oss). Fikk senere vite at de hadde signert oss opp på 9 mnd bindingstod, uten å nevne ett ord om bindingstid over telefonen!! 2. Hvordan håndterte de det? Ved å ikke svare på henvendelser. 3. Etter fysisk oppmøte på kontoret deres fikk jeg beskjed om at dette skal vi ordne. Hva skjedde? INGENTING. Møtte flere ganger opp. Ingenting.... 4. Fikk beskjed om at strømmåleren ikke virket. Det ble da stipulert forbruk. Det viste seg i etterkant at stipulert forbruk var 3 ganger høyere enn reelt (tre ganger, overdriver ikke). Styr unna.
Så at forbrukerrådet hadde meldt inn Lyse innkjøpspris i avisene i November, og byttet med det samme strømselskap. Nå har jeg fått flere fakturaer fra ny leverandør, og der at jeg har betale mer enn 5 ganger mer for stømmen hos lyse!! Jeg har vært kunde hos Lyse i mange år grunnet at Lyse eies av komunene. En skam spør du meg.I tillegg har jeg lest at de står for mye av vindkraften her i Rogaland... Aldri Lyse igjen!!
Dessverre kan ikke Lyse godkjennes da faktura rutinene er nå ute av kontroll. De har over de sist 2 årene å vært svært upålitelige og gjør flere tabber. I da fikk jeg nok da en inkasso kom fra faktura jeg aldri har mottatt. La meg legge til det var ingenting å utsette på dem for bare noen får år siden. Dette er et ledelses problem.