Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dessverre kan ikke Lyse godkjennes da faktura rutinene er nå ute av kontroll. De har over de sist 2 årene å vært svært upålitelige og gjør flere tabber. I da fikk jeg nok da en inkasso kom fra faktura jeg aldri har mottatt. La meg legge til det var ingenting å utsette på dem for bare noen får år siden. Dette er et ledelses problem.
Leverandør å stole på. Ingen skjulte kostnader å finne hos dem 👍🏻
Jeg er svært fornøyd med Lyse som strøleverandør. Ingen lureprising, kun stabile gode strømavtaler. (Gikk over til Fjordkraft en periode, men det skal jeg aldri gjøre igjen)
Skulle bestille ny Lysebox. Ventet uker og tok kontakt igjen og da hadde de ikke fått bestilling😟 Bestilte for andre gang på internett og fikk bekreftelse at det var bestilt. Ventet 3 dager og sjekket. Igjen var den ikke bestilt så jeg ringte å snakket med de og bestilte den på tlf. Og ventet. Og igjen var det ikke registrert. Hva fanken. Ringte dagen etterpå og skjeftet og da gikk det en dag og den var på døra. Samme skjer med svigermor. Skulle få nytt Internett og ny sentral og da ble det bare rot. Og nå som hun bestilte nye lyse box så fikk hun den gamle istedet for den nye og må styre med å sende tilbake boksen igjen. Grusomt til rot.
Ser ikke fordel med ny sikringsboks. Prøver være bevisst på lavere forbruk. Ser at Lyse ikke er billig. Regninger en gang i måneden på samme tid. Bra. Bare betaler. Kranglet om en tjeneste som var skyhøy da de var innom i 5 min. Noe fordel å bytte leverandør/ alternativ til fast pris?
Har stort potensial, men dere er noe vel kjappe med å sende giroer til disse kreditorene, hvorfor? Spesielt når dere VET at kunden betaler alltid, er skuffa over akkurat det, jeg har ikke så mye pga skade og sykdom... Utenom oppdikta beløp fra April, i fjor...? så har dere bra service, å mange gode kvaliteter :), siste biten er, slutt å sorteliste gode kunder som dere vet alltid betaler!
Fikk plutselig beskjed om at strømmåler ikke overførte signaler så den måtte byttes. Måtte ta fri og vente på representant for bytting av måler. Deretter fikk en høy regning. Bad om dokumentasjon på at måler var ok. Fikk da ett uforståelig svar og at jeg måtte betale dersom jeg ønsket dokumentasjon på at måler virket. Omsider kom det og fram at en gikk tilbake til 2015 da måler var 0 og fram til dd. Det kom og fram at måler ikke hadde virket i flere mnd uten at det var informert om. Høyeste pris og ett stipulert manko fra en kanskje defekt måler fikk en beskjed om å betale. Slett kundeservice og dårlig ledelse. Dessverre har de for mye innflytelse og selvfølgelig politisk styrt. Velg en annen leverandør om du kan.