Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ser ikke fordel med ny sikringsboks. Prøver være bevisst på lavere forbruk. Ser at Lyse ikke er billig. Regninger en gang i måneden på samme tid. Bra. Bare betaler. Kranglet om en tjeneste som var skyhøy da de var innom i 5 min. Noe fordel å bytte leverandør/ alternativ til fast pris?
Har stort potensial, men dere er noe vel kjappe med å sende giroer til disse kreditorene, hvorfor? Spesielt når dere VET at kunden betaler alltid, er skuffa over akkurat det, jeg har ikke så mye pga skade og sykdom... Utenom oppdikta beløp fra April, i fjor...? så har dere bra service, å mange gode kvaliteter :), siste biten er, slutt å sorteliste gode kunder som dere vet alltid betaler!
Fikk plutselig beskjed om at strømmåler ikke overførte signaler så den måtte byttes. Måtte ta fri og vente på representant for bytting av måler. Deretter fikk en høy regning. Bad om dokumentasjon på at måler var ok. Fikk da ett uforståelig svar og at jeg måtte betale dersom jeg ønsket dokumentasjon på at måler virket. Omsider kom det og fram at en gikk tilbake til 2015 da måler var 0 og fram til dd. Det kom og fram at måler ikke hadde virket i flere mnd uten at det var informert om. Høyeste pris og ett stipulert manko fra en kanskje defekt måler fikk en beskjed om å betale. Slett kundeservice og dårlig ledelse. Dessverre har de for mye innflytelse og selvfølgelig politisk styrt. Velg en annen leverandør om du kan.