Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit men syns det tar for lang tid fra man bestiller til strømmen er levert. I mitt tilfelle tok det to uker. Burde kunne skje umiddelbart med dagens teknologi.
Heisann. Takk for din tilbakemelding, dette skal jeg ta med videre internt!
Jeg prøver igjen. Kommer ikke inn på siden deres. Får bare beskjed om feilmelding.Det har holdt på i lengre tid. Hva skjer???
Hei Frøydis. Så merkelig! Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-mail til [email protected], så skal vi hjelpe dersom du opplever utfordringer med appen.
Motkraft klarte ved en feil å fjerne oss som kunde og vi ble derfor automatisk overført til Elvia uten viten eller samtykke, og har endt opp med et selvsagt omtvistet krav på over 9000 kr. Motkraft tar ikke ansvar for å rette opp i dette, tiltross for at de vedkjenner seg at det har skjedd en feil. Skremmende stygg kundeservice der, som får store konsekvenser for kundene. Selskapet har også historikk i å fakturere kunder de ikke har. Vær klok og velg en annen strømleverandør. M.D.
Heisann Marianne. Det er synd å høre du sitter med denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til å rydde opp i dette.
liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.
Heisann. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på😊 Ha en fin dag videre!
Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
Hei Marie. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩 Ha en fin dag videre!
God oversikt i Appen. Selskapet har innfridd sine løfter de siste 12 mnd..
Hei Serri. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin dag videre!
- God strømavtale, man betaler for strømmen og ikke for alt mulig annet dill - Synes siste versjon av APP er litt uoversiktlig, like bedre den forrige versjonen - Savner Min side på Web siden - Når man skiver i chat'en, stopper skrivefunksjonen å virke hver gang siden oppdaterer seg med info (med bare noen sekunders mellomrom). Da må man inn i chat feltet å klikke for å komme videre. Dette er en bagatell, men er irriterende - Jeg har anbefalt flere av mine venner og familie til å bytte til Motkraft
Heisann Geir. Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! Jeg skal ta med dette videre internt😃
En god strømleverandør som ikke dytter på meg alt mulig annet enn selve strømmen, og som ikke overøser meg med all slags omtale av hvor god strømleverandør selskapet er!
Heisann Gudveig. Takk for super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩
Motkraft lover følgende: 1. Ny og fresh app 2. Få full oversikt over forbruk og strømpris til enhver tid. 3. Rask tilgang til chat, aktuelle nyheter, fakturaoversikt Etter 13 dager som kunde, har jeg fortsatt ikke tilgang til appen, og det påstås at det kun gjelder «et par» av oss…? Og ingen kan informere hvor lenge det tar, «da det jobbes kontinuerlig». Dette er bare ikke godt nok.
Heisann Vigdis. Det er synd å høre du har utfordringer med appen. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til!
Kunde siden starten omtrent. Gode priser. Sammenliknet med venner med tilsvarende KW Forbruk så betaler vi mindre. Kom fra Fortum som både var dyrere og uetisk fremferd fra sine selgerne (de legger til en hel del ulike tilleggstjenester en ikke har bedt om eller fått kommunisert i forkant, ID tyveri, etc. etc.). Litt håpløs app i starten fra Motkraft (bra nå), men for oss er det lavest mulig strømpris som teller mest. Så lenge de holder seg til strøm og ikke øker prisene i forhold til konkurrentene - så forblir jeg kunde her. Ryddig og greit med god oversikt i deres nye app.
Hei Christian. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss, det setter vi pris på. Det er godt å ha deg med på laget🤝
Fornøyd med oversiktlig app, finner det meste. Burde vært mulig å se dagen forbruk under veis, nå får en ikke sett dette før dagen etter. Ellers veldig fornøyd så langt!
Heisann Janne. Så hyggelig å høre! Du skal ha oversikt over dagens strømpriser, dersom du ikke ser dette gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt så skal vi hjelpe til😃
Pris , støtte, kundeservis. Alt er fantastisk. Jeg har vært kunde hos de om 1 år . Prisen var veldig god og jeg var veldig fornøyd med selskapet. Har sluttet grunnet flytting .
Heisann. Så godt å høre du er fornøyd med oss, da har vi gjort jobben vår! Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden😊
Rask og god kundenehandling. Anbefales. Kundebehandler hadde kunnskap, og besvarte raskt og enkelt.
Hei Trond. Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin helg!
Meldte meg inn hos Motkraft fra første dag og har vært veldig fornøyd. Har hørt av andre at de har bedre avtale, men da jeg har et lavt forbruk har jeg vanskelig for å tru at jeg får en bedre avtale hos andre. Nå i januar er jeg ikke like fornøyd lenger. Appen har ikke fungert som den skal i over to uker. Forbruket har stått på samme verdi i snart tre uker. Etter mange chatter ser det endelig ut som at appen fungerer. Verdien på forbruk er i alle fall forandret. Håper at de andre verdier stemmer.
Heisann Harald. Det er forståelig at det er frustrerende når appen ikke fungerer som normalt. Jeg håper det er i orden nå, gjerne kontakt oss dersom det skulle skje noe lignende i fremtiden så fikser vi det🤝
Alltid hurtig svar og bekvemt å enkelt å kunde. Oversiktlig faktura bla.
Heisann Frode. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på😃 Ha en fin dag videre!
Dårlig kundeservice og dyr strøm. De reklamerer med: Vi tjener ikke penger på deg. De skal være et non- profitt selskap, dette er ikke tilfellet. Jeg vil råde de fleste til å holde seg unna.
Heisann Håkon. Det er synd å høre du opplever oss slik, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til der. Jeg håper vi kan snu på din opplevelse av oss.