Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hjemmesiden har mye å gå på. Tilleggstjenester bør konsentreres om el forsyning og tilhørende tjenester.
Hei Dan. Takk for tilbakemeldingen din, vi jobber med å utbedre nettsiden nå og forhåpentligvis vil du like sluttresultatet! God jul fra oss🎄
Betal for den kraften du bruker, ikke noen fordyrende påslag annet enn den avtalte månedsavgiften
Hei Julius. Det er godt å høre du er fornøyd! God jul til deg fra oss i Motkraft🎄
Den "energien" dere legger ned i arbeidet deres for å holde energiprisene på et akseptabelt nivå er formidabel - jeg ville måtte betalt mye mere til tidligere leverandører, og nisjen og måten dere presenterer dere og Motkraft - arbeidet er meget bra !
Hei Einar. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Ha en riktig god jul og godt nytt år⚡️
Jeg gir full pott. Pga. Intensjonen og nyskapningen samt det å plage de store etablerte som utnytter kundene sine. Selfølgelig er det forbedring med app. Men ingen problem med chat/mail kommunikasjon eller faktureringen. Men bruker også Elvia sin og den gir meg full oversikt av forbruk. Stå på unge grundrere, dette trengte vi.
Hei Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding😃 God jul fra oss!
Bytta fra Tibber til Motkraft. Var forberedt på at appen ville være så som så, men etter siste oppdatering har de virkelig fått appen opp på et akseptabelt nivå: - Den viser nå en oversiktlig visning over spotpris pr time for idag og i morgen - Forbruk fra dagen før - Beregnet kostnad resten av måneden Det er mange ting man kan kanskje savne: - Live update av strømforbruk gjennom HAN porten - Smarthus integrasjoner direkte i appen - Etc Men, når alt koker ned til alt går det helt fint å integrere Smarthus løsninger utenom Motkraft, og det samme med HAN mot eksempelvis Homey og Futurehome. Så jeg har ikke lyst til å trekke de nevneverdig for det. 10/10 - heia dere, og heia oss! #teamMOT
Heisann Oddvar. Takk for super tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å utbedre appen til å bli mer brukervennlig og integrere smarte løsninger for våre kunder⚡️ Ha en riktig god jul og godt nyttår!
bra og oversiklig, det er enkelt å forstå produktet men jeg håper på en app jeg kan se forbruk og timespriser, har forstått det slik at det vil komme.
Hei. Takk for tilbakemelding! Vi har en app i dag hvor du skal kunne se ditt forbruk og priser til enhver tid. Gjerne ta kontakt med oss på e-post til [email protected] eller chat dersom du opplever utfordring med appen. God jul fra oss⚡️
Har vert kunde kort tid, men min sønn anbefalte Motkraft. Det kan også virke prisdempende på andre leverandører. Kunne kanskje ha vert litt lettere å få svar på spørsmål. At noen svarte på telefonen. Men da ville vel det gå ut over prisen.
Heisann Tor. Takk for din tilbakemelding! I dag har vi kun e-post og chat som direkte kommunikasjonskanal fra oss til kundene våres. Vi ønsker å holde kostnadene våre så lave som mulig for våre kunder og per i dag er chat det rimeligste alternativet. Men vi tar tilbakemeldingene til oss og telefonlinjer er under sterk vurdering😊 God jul fra oss!
Etter at jeg fikk Motkraft og begynte å bruke appen, har jeg allerede spart meg for mye pine i januar. Jeg følger med på prisene daglig, og justerer bruken etter denne. Hadde det ikke vært for appen ville jeg ha blitt ruinert i januar, da jeg har varmekabler som hovedoppvarming.. Fikk inn en gassovn og har langt over halvert strømbruken. Helt herlig! :)
Hei Renate. Så godt å høre du er fornøyd og takk for en fin tilbakemelding! Ha en riktig god jul🤩
Strømleveranse til bra pris i et marked med kostbar strøm
Hei Lise. Takk for fin tilbakemelding😃 God jul!
Får alltid god hjelp på kundeservice! Får raskt svar og de har en billig avtale
Hei Henriette. Så godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår⚡️ God jul fra oss!
Digg å vite at uansett hvor dyrt det måtte være, hadde jeg neppe fått det nevneverdig billigere noe annet sted - så da slipper jeg vaffal å bruke tid på å lure på om jeg skal bytte :)
Hei Eirik. Takk for fin tilbakemelding! Ha en riktig god jul og godt nyttår🤩
Er et non-profit strømselskap. Jeg støtter tanken og selskapet.
Hei Jan. Takk for hyggelig tilbakemelding😃 God jul!
Veldig fornøyd med at alle mine målere kommer i en faktura og ikke fire, oversiktlig, eneste jeg synes dere burde velge søylediagram på strømprisene, da det er mer riktig. Syns dere kan se litt på strømpris.no, slik at jeg kan få morgendagens pris i appen. Jeg byttet fra Tibber, da de ville ha 7000kr ekstra, det virker for meg som om de mangler egenkapital. Håper at Motkraft nå bygger nok egenkapital, og beholder non-profitt.
Hei Lars! Takk for tilbakemelding, det skal vi ta med videre internt😃 Ha en riktig god jul!
Jeg er utrolig fornøyd med Motkraft. Har hatt kontakt med dem et par ganger med spørsmål, og fikk greit og godt svar samme dag. Bra app som SELVFØLGELIG er gratis i motsetning til noen andre strøm selskaper. Den viser forbruk, pris og hvor mye du bruker hver dag og alt du ellers vil ha oversikt over. En riktig god jul til dere i Motkraft.
Hei Sverre! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Helt supert at du er fornøyd med oss og appen, ha en riktig fin jul hilsen Motkraft - teamet⚡️
Jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil før jeg byttet over til Motkraft. Jeg hadde lest om mange leverandører, og det var flere som virket bra og som annonserte for at de donerte overskuddet osv. Motkraft hadde også en del klager og misfornøyde folk, men da jeg leste gjennom hva folk klaget på skjønte jeg at det var typiske barnesykdommer i tekniske løsninger som er typisk for et nytt selskap. Motkraft er den eneste strømleverandøren per i dag som faktisk er registrert som non-profit, og det var dette som til slutt fikk meg til å velge dem. Hva det betyr i praksis når det gjelder lover og regler er jeg ikke 100% sikker på (men har tenkt å sjekke det opp). Så langt har jeg vært veldig fornøyd, og har ikke hatt noen tekniske problemer heller. Man kan kun nå kundeservice på chat og epost, som er litt frustrerende for de som liker å ringe, men jeg får alltid svar i løpet av noen timer. Motkraft har *ikke* nettleie på fakturaen sin. Det betyr at man får èn faktura fra dem, og nettleie på egen faktura (Elvia i mitt tilfelle). Det betyr at jeg ikke helt vet hva jeg får i strømregning, fordi noen ganger må jeg betale nettleie, og andre ganger har jeg fått tilbake penger. Jeg regner med at dette er pga strømstøtte-ordningen, og den er komplisert å forstå. Jeg har løst det ved å følge nøye med på strømpriser og -forbruk som er lett tilgjengelig i appen, men de burde kanskje presisere det i fakturaen og/eller appen, for de sa at de får en del spørsmål om det. Så fremt Motkraft fortsetter å være transparent, ærlig, redelig og et ikke-profittdrevet selskap, kommer jeg til å forbli kunde!:)
Heisann! Takk for en fin tilbakemelding fra deg, det er hyggelig å høre du er fornøyd! Samfakturering er noe vi har under vurdering, men trenger flere kunder for at dette skal bære bærekraftig iht prisen vi leverer😊
ekstremt fornøyd med Motkraft - det var enkelt å bytte, og regningene kommer fint og oversiktelig via nettbanken. Har spart endel penger allerede til tross for at strømprisen har økt. Anbefales veldig - og veldig fint at det er etablert som e non-profit og kun en avtale, slik at man automatisk ikke blir dyttet over til dyrere løsninger osv.
Hei Ingeborg! Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩