Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter noen få innkjøringsproblemer, som kundeservice løste så fort som mulig, er vi veldig fornøyd. Garantert maks 1 øre påslag på spottpris og kun 19 kroner i fast månedsbeløp er bra i dagens marked.
Hei Jorunn! Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det😃
Jeg får purring på faktura som er betalt.Har sendt de kopi av betalt faktura, allikevel så sender de meg purringer.De lover å ordne opp, men det blir ikke gjort.Får meg til å undre meg...De er vanskelig å nå på chat og og ikke mulig å nå på telefon.Skaper mye irritasjon hos meg som kunde.
Hei Torunn. Vi beklager dersom du har opplevd at det er vanskelig å komme i kontakt med oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne send e-post til: [email protected] eller skriv en melding i chat så skal vi hjelpe til! Det har vært en ekstern feil som har ført til purringene, dette beklager vi selvsagt for og jobber med å ordne opp i det slik at det ikke skjer igjen.
Byttet fra Fjordkraft for omtrent et år siden. Er fornøyd med at det ikke er noe bullshit i avtalen der jeg betaler for at Fjordkraft brancher ut i alt mulig annet enn å være strømleverandør. Det var helt meningsløst å konkurranseutsette dette markedet uansett, er min mening. Jeg er nysgjerrig på hvilke veldedige organisasjoner Motkraft donerer overskiddet til.. Kanskje kundenee kunne vært med å bestemme/stemme frem organsiasjoner? Eller man setter av beløpet og gir det til tv-aksjonen?
Takk for god tilbakemelding, Andreas🤩 Vil først og fremst si at vi ikke ønsker å gå i overskudd, og vil derfor heller vurdere å redusere prisene om det skulle bli et tema. Skulle vi likevel ende opp med å donere, vil vi holde våre kunder oppdatert og komme frem til en passende organisasjon sammen👍
Bra og enkel tjeneste. Inge skjulte avgifter. Det er Elvias grådighet som er problemet.
Takk for super tilbakemelding😃
Kjapp kundeservice, lett og flytte avtale og samle flere boliger/hytte på ett felles kundeforhold. Enkel og oversiktlig faktura. Appen kan bli litt mer stabil, og nysgjerrig på kommende tjenester.
Heisann! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding🤩
Appen er rett og slett treg og stygg. Den har svært lite som går for seg. Masse reklame og så funker sjeldent funksjoner som spotpris. I tillegg er den bombet med "intern" reklame. Kan gjerne betale 20kr i måneden ekstra for å ha en fungerende app som tilbyr smarte løsninger, ikke bare reklamerer for det. Bytter derfor til Tibber.
Heisann. Det er leit å høre du syntes dette. Vi jobber hver dag med å utbedre appen og vi gleder oss til å tilby en app vi er stolte av og som dere kunder kan være fornøyde med! Håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden⚡️
Elendig app kommer meget sjelden inn. Verken på Vipps eller kode. Får bare kommer snart oppdatering..... Det har det vell stått i et 1/2 år. Ting går veldig tregt
Hei Jan. Vi har i utviklingen av den nye appen møtt på en del utfordringer. Vi er med andre ord klar over at den ikke er fullstendig, og jobber hver dag med utbedre den. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post så kan vi undersøke hva utfordringen her er👊
Må si meg skuffet. Får ingen oversikt i app over forbruk eller foreløpig regning. Sitter bare som et spørsmål.. Slik var det jo før også, men med galloperende strømpriser ønsker man ikke sjokk og som uføre må man stå over middager og dusjer hvis det blir for dyrt. Uten oversikt venter jeg bare på sjokket og står muligvis uten mat pga det.. Usikker på grunn av svingende priser nå og derfor velger jeg en annen leverandør etter en knapp måned. Ingen svar å få fra kundeservice på telefon eller på chat.. Tommel ned.
Hei Thor, Det er synd å høre at du sitter med denne opplevelsen av oss, dette ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi kan snu på din opplevelse av oss⚡️
Elendig kundeservice. Fakturaen du mottar i appen er svært uoversiktlig og gir minimalt med informasjon. Dette selskapet fokuserer så mye på å være moderne og «effektive» at de glemmer helt hva god gammeldags kundeservice er.
Heisann, Det er leit å høre at du synes vi har en elendig kundeservice. Vi har nylig lansert fakturaoversikt i appen, og jobber med å utbedre den! Gjerne ta kontakt med oss igjen på chat eller send oss en e-post til [email protected], forhåpentligvis kan vi snu på din opplevelse med kundeservice🤝
Forstår ikke hvordan dere kan få kjempegod omtale på kundeservice når det overhodet ikke har vært mulig å kontakte dere. Hvis dere ikke har råd til å utstyre appen med detaljert faktura historikk, så ikke reklamer for det og lov det bort! Det startet greit med en jordnær chattemulighet og så kom det oppdateringer som aldri kom i havn og t.o.m chattemuligheten ble borte. Ingen e-mail adr. Ingen tlf nr å kunne ringe. Dere fikk meg virkelig til å gå fem på med deres "misjon"!
Hei, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen med oss. Du skal ha mulighet til å kontakte oss både via appen, nettsiden eller sende mail til [email protected]🤔
Tilbakemeldinger på spørsmål kommet raskt. Nettleie og forbruk strøm skulle vært på samme faktura, hadde det på min gamle strømleverandør . Er mye greiere og få de samlet…Ellers er jeg fornøyd. Blir kunde enn så lenge
Hei Liv. Samfakturering er absolutt kjekt å ha. Dessverre kan vi ikke ta oss råd til å tilby en slik tjeneste, da vi ønsker å holde kundenes priser nede. Etterhvert som vi blir flere med på laget, og flere å dele kostnadene på, er dette kanskje noe vi får til 🤩
Etter overgang fra ett annet strømfirma kan man fremdeles ikke se forbruket sitt i appen.
Hei. Vi har opplevd at det for enkelte brukere har tatt noe lenger tid før de får opp måleren sin i appen. Dette jobber vi med å utbedre⚡️
Holder hva de lover. Under oppstart og omlegging , var respons på feil veldig kort. Med god informasjon. 100% fri for lure påslag. Holder hva de har lovet. Er meget godt fornøid med en leverandør, som ikke presser på med lurepåslag.
Tusen takk for super tilbakemelding🤩
Det er godt å få tilnærmet normale regninger i disse tider. Appen viser pris i løpet av døgnet, og hvor mye du bruker i kWh og kr i døgnet. Anbefaler Motkraft til alle. Det som kan bli bedre er å få appen ferdig. Det kommer mange finesser, og de virker veldig bra
Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd🤩
Super kundeservice. Hyggelige og hjelpsomme. Snar respons på henvendelser. Anbefales.
Tusen takk for super tilbakemelding og full score 🌟 Nettopp en slik opplevelse vi ønsker med vår kundeservice!
Valgte Motkraft da jeg syntes de virket tiltrekkende med unge mennesker som satser. Men er dessverre blitt ekstremt skuffet. Motkraft har ikke sendt fakturaer, de har jeg måttet etterlyse flere ganger, men purringer/inkassokrav har ofte vært første melding. Veldig treg kundeservice som nekter å ordne opp når en ber om hjelp. Ikke billigst heller slik de påstår. Anbefaler på sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi sender selvsagt ut faktura før den evt går til inkasso. Man får den enten via vipps, i nettbanken, mail eller papir om man ønsker det. Håper å se deg som kunde i fremtiden ⚡️