Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Motkraft
4.4
443 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
443 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 443 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
286
40
24
28
65
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite fiks faks.

Omtale av  Ragnar

Erfaringen er at det de sier om påslag etc. stemmer.

Svar fra Motkraft
10.10.2022 09:12

Tusen takk for tilbakemelding🤩

Dårlig kundeservice og helt ok strømpris

Omtale av  Mona

Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.

Svar fra Motkraft
03.10.2022 10:29

Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️

God kundeservice men det tok tid å få svar på chat.

Omtale av  Eva R. S

Jeg fikk god hjelp da jeg omsider fikk kontakt med dere, men det tok en time før jeg fikk svar på chat. Likevel, jeg ser fram til å bli kunde hos dere. Er lut lei av selgere fra ulike strømselskapene som overbyr hverandre, og etter noen måneder er betingelsene likevel endret og du føler deg lurt.

Svar fra Motkraft
27.09.2022 08:34

Hei. Vi har hatt noe økt ventetid som en følge av mange henvendelser. Kult å høre at du vil bli kunde hos oss! Her kan du være sikker på at prisen ikke endrer seg eller at noe står i liten skrift👊

Dårlig app

Omtale av  Jørgen

Dårlig app vanskelig å ha oversikt. Vises snart/kommer snart Har byttet til annet selskap.

Svar fra Motkraft
23.09.2022 10:09

Hei Jørgen. Det er kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Du skal kunne ha oversikt over både forbruk og pris. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre i utviklingen av appen ⚡️

Ingen fortjeneste til eierene av kraftselskapet

Omtale av  Stone

Eierene blir ikke søkkrike og det finnes ingen andre kraftleverandører som er non-profitt

Svar fra Motkraft
20.09.2022 08:38

Hei Stone. Takk for full score! ⭐️

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårlig brukeropplevelse/kundeservice

Omtale av  Audun

Fin idé med non-profit organisasjon og billig strøm. Men brukeropplevelsen/kundeservice er dårlig. Tok kontakt for å se detaljert forbruk ble henvist til en app hvor det ikke fantes noe og elhub.no hvor jeg ikke fant det. Skrev tilbake i til kundeservice og fikk aldri noe svar. Sannsynligvis fordi medarbeideren ikke selv visste hvordan han skulle finne det..

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:44

Hei Audun. Dersom kunder ikke klarer å finne frem på elhub.no eller forbruket i appen, sender vi forbruket som et excel-dokument. Vi svarer alle våre kunder helt til kundene ikke har noen flere spørsmål 🤔 Vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, slik at andre ikke får samme opplevelse.

Helt elendig!

Omtale av  Anonym K

Både gammel og ny app er helt elendige, ja den nye er appen fungerer dårligere enn den første versjonen. Strømfaktura sendes ofte ut for sent, og firmaet kan ikke nås på telefon.

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:41

Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi ønsker kun det beste for våre kunder, og har full tro på at dette også er noe vi vil få til. Vi er klar over at appen ikke er fullstendig, og jobber med den hver dag.

Lynrask på chat

Omtale av  Omar

Kundebehandlerne var utrolig raske med respons og sakshåndtering. Kan enkelt si at de vet hva de driver med :)

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:31

Hei Omar. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha 🤩

Holder hva de lover

Omtale av  Ellen

Veldig fornøyd. Bare de nå også får på plass alle funksjoner i appen sin så blir jeg kjempefornøyd.

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:29

Hei Ellen. Takk for tilbakemeldingen 🤩 Akkurat en slik opplevelse vi vil at våre kunder skal ha. Når det gjelder appen gleder vi oss til du får testet ut ny funksjonalitet, tror det vil falle i smak ⚡️

Konkurransedyktig avtale

Omtale av  Lisbeth

Litt oppstartsproblemer, appen er tidvis nede, vanskelig å få tak i kundeservice da de ikke kan kontaktes på telefon. Støtter Motkraft pga visjonen deres og konkurranse dyktige priser.

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:26

Hei Lisbeth. Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å være lette å få tak i, og vi har en telefonlinje til vurdering. Gøy å høre at du støtter visjonen vår 🤩

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God pris - dårlig app

Omtale av  Hanne

God pris på strøm men elendig app. Nå har jeg ventet tålmodig på oppdateringer svært lenge - tålmodigheten tar snart slut!!!

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:21

Hei Hanne. Vi jobber så godt vi kan med å få appen 100% ferdig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og håper du blir med oss helt i mål ⚡️

Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på.

Omtale av  Rune N

Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på. Vurderer sterkt å bytte selskap til noen som har kommet lengre i utviklingen av appen sin. Har henvendt meg veldig mange ganger, men de sier bare at det er rett rundt hjørnet.

Svar fra Motkraft
08.09.2022 08:24

Hei Rune. Beklager så mye for at appen har tatt lenger tid enn først planlagt.. Vi jobber virkelig for å få den ferdig og håper du blir med oss helt til mål.

Evaluering

Omtale av  Eldbjørg N

Synes det har gått litt for lang tid før Motkraft har fått siden sin helt oversiktlig. Savner å kunne se fakturaen inne på siden. Klarte ikke å logge inn nå for en stund siden, prøvde gjentatte ganger, fikk beskjed om å kontakte kundeservice, noe som ikke var mulig! Så nå har vi valgt å gå over til tibber, etter å ha fått flere anbefalinger fra folk som er kunde der.

Svar fra Motkraft
08.09.2022 08:21

Hei Eldbjørg. Det er kjedelig å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker at alle våre kunder enkelt skal få den hjelpen de trenger og kunne dra nytte av appen vår.. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre! ⚡️

Appen krasjer dersom du trykker på faktura!

Omtale av  William

De har omtrent samme pris som alle de andre strømselskapene, men det er dårlig at det ikke er mulig å følge med på strømforbruket sitt gjennom appen.

Svar fra Motkraft
29.08.2022 15:53

Hei. Du skal kunne se både strømforbruk og pris i appen 🤔 Dersom du ikke får opp dette, ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Legg ved skjermbilde og hvilken telefon du benytter.

Styr unna

Omtale av  Bernt O. P

Jeg orket ikke styret med appen som aldri virket og byttet til Tibber. Men fikk for noen dager siden en faktura på kr.246 som skulle vært betalt i mai. Hvis jeg ikke betalte så gikk fakturaen til inkasso. Enda jeg hadde Avtalegiro med Motkraft.

Svar fra Motkraft
29.08.2022 15:52

Hei Bernt. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss... 😞

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Useriøst strømselskap

Omtale av  Ann E

Motkraft har ingen telefon og ingen kundebehandler. Har nå skiftet strømselskap men har dessverre 16 dagers oppsigelse. Fra den dagen jeg gikk over til et annet strømselskap virket ikke appen til Motkraft lenger. Veldig useriøst!!

Svar fra Motkraft
29.08.2022 15:50

Hei. Vi har et team som sitter å svarer på alle kundehenvendelser både via mail og på chat mellom 09.00-16.00 alle hverdager. Vi har ingen oppsigelsestid, og har dermed vanskeligheter med å skjønne hvor du har disse 16 dagene fra 🤔 Dette hørtes rart ut..

Har tilegnet profilen
Motkraft deltar på Bytt.no

Motkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Motkraft besvarer omtaler

Motkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Motkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Motkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR