Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Erfaringen er at det de sier om påslag etc. stemmer.
Tusen takk for tilbakemelding🤩
Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.
Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️
Jeg fikk god hjelp da jeg omsider fikk kontakt med dere, men det tok en time før jeg fikk svar på chat. Likevel, jeg ser fram til å bli kunde hos dere. Er lut lei av selgere fra ulike strømselskapene som overbyr hverandre, og etter noen måneder er betingelsene likevel endret og du føler deg lurt.
Hei. Vi har hatt noe økt ventetid som en følge av mange henvendelser. Kult å høre at du vil bli kunde hos oss! Her kan du være sikker på at prisen ikke endrer seg eller at noe står i liten skrift👊
Dårlig app vanskelig å ha oversikt. Vises snart/kommer snart Har byttet til annet selskap.
Hei Jørgen. Det er kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Du skal kunne ha oversikt over både forbruk og pris. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre i utviklingen av appen ⚡️
Eierene blir ikke søkkrike og det finnes ingen andre kraftleverandører som er non-profitt
Hei Stone. Takk for full score! ⭐️
Fin idé med non-profit organisasjon og billig strøm. Men brukeropplevelsen/kundeservice er dårlig. Tok kontakt for å se detaljert forbruk ble henvist til en app hvor det ikke fantes noe og elhub.no hvor jeg ikke fant det. Skrev tilbake i til kundeservice og fikk aldri noe svar. Sannsynligvis fordi medarbeideren ikke selv visste hvordan han skulle finne det..
Hei Audun. Dersom kunder ikke klarer å finne frem på elhub.no eller forbruket i appen, sender vi forbruket som et excel-dokument. Vi svarer alle våre kunder helt til kundene ikke har noen flere spørsmål 🤔 Vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, slik at andre ikke får samme opplevelse.
Både gammel og ny app er helt elendige, ja den nye er appen fungerer dårligere enn den første versjonen. Strømfaktura sendes ofte ut for sent, og firmaet kan ikke nås på telefon.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi ønsker kun det beste for våre kunder, og har full tro på at dette også er noe vi vil få til. Vi er klar over at appen ikke er fullstendig, og jobber med den hver dag.
Kundebehandlerne var utrolig raske med respons og sakshåndtering. Kan enkelt si at de vet hva de driver med :)
Hei Omar. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha 🤩
Veldig fornøyd. Bare de nå også får på plass alle funksjoner i appen sin så blir jeg kjempefornøyd.
Hei Ellen. Takk for tilbakemeldingen 🤩 Akkurat en slik opplevelse vi vil at våre kunder skal ha. Når det gjelder appen gleder vi oss til du får testet ut ny funksjonalitet, tror det vil falle i smak ⚡️
Litt oppstartsproblemer, appen er tidvis nede, vanskelig å få tak i kundeservice da de ikke kan kontaktes på telefon. Støtter Motkraft pga visjonen deres og konkurranse dyktige priser.
Hei Lisbeth. Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å være lette å få tak i, og vi har en telefonlinje til vurdering. Gøy å høre at du støtter visjonen vår 🤩
God pris på strøm men elendig app. Nå har jeg ventet tålmodig på oppdateringer svært lenge - tålmodigheten tar snart slut!!!
Hei Hanne. Vi jobber så godt vi kan med å få appen 100% ferdig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og håper du blir med oss helt i mål ⚡️
Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på. Vurderer sterkt å bytte selskap til noen som har kommet lengre i utviklingen av appen sin. Har henvendt meg veldig mange ganger, men de sier bare at det er rett rundt hjørnet.
Hei Rune. Beklager så mye for at appen har tatt lenger tid enn først planlagt.. Vi jobber virkelig for å få den ferdig og håper du blir med oss helt til mål.
Synes det har gått litt for lang tid før Motkraft har fått siden sin helt oversiktlig. Savner å kunne se fakturaen inne på siden. Klarte ikke å logge inn nå for en stund siden, prøvde gjentatte ganger, fikk beskjed om å kontakte kundeservice, noe som ikke var mulig! Så nå har vi valgt å gå over til tibber, etter å ha fått flere anbefalinger fra folk som er kunde der.
Hei Eldbjørg. Det er kjedelig å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker at alle våre kunder enkelt skal få den hjelpen de trenger og kunne dra nytte av appen vår.. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre! ⚡️
De har omtrent samme pris som alle de andre strømselskapene, men det er dårlig at det ikke er mulig å følge med på strømforbruket sitt gjennom appen.
Hei. Du skal kunne se både strømforbruk og pris i appen 🤔 Dersom du ikke får opp dette, ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Legg ved skjermbilde og hvilken telefon du benytter.
Jeg orket ikke styret med appen som aldri virket og byttet til Tibber. Men fikk for noen dager siden en faktura på kr.246 som skulle vært betalt i mai. Hvis jeg ikke betalte så gikk fakturaen til inkasso. Enda jeg hadde Avtalegiro med Motkraft.
Hei Bernt. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss... 😞
Motkraft har ingen telefon og ingen kundebehandler. Har nå skiftet strømselskap men har dessverre 16 dagers oppsigelse. Fra den dagen jeg gikk over til et annet strømselskap virket ikke appen til Motkraft lenger. Veldig useriøst!!
Hei. Vi har et team som sitter å svarer på alle kundehenvendelser både via mail og på chat mellom 09.00-16.00 alle hverdager. Vi har ingen oppsigelsestid, og har dermed vanskeligheter med å skjønne hvor du har disse 16 dagene fra 🤔 Dette hørtes rart ut..