Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig styr å få appen (ver 2.0.0) til å kjøre på iPhone, hver eneste gang, så jeg kan ikke sjekke verken forbruk eller når på døgnet jeg bør kjøre vaskemaskinen. Det er heller ingenting å finne om man logger inn på motkraft.no Problemet har vart lenge, og det virker som om alt fokus er på andre områder enn strøm. Gir de ut måneden å komme med en app som faktisk virker og som kun handler om strøm.
Hei Sveinung. Supert om du kan ta kontakt med vår kundeservice angående dette. Legg gjerne med skjermbilder eller feilkoder, slik at vi effektivt kan se hvor utfordringen ligger.
Er som flere andre på vei bort fra Motkraft. Var så fornøyd til å begynne med, etter de endret appen har ingenting fungert... Dritt lei av å måtte slette og reinstallere appen for å muligens komme inn..... Var ikke super fornøyd med kundeservice heller, det er vanskelig å få tak i dem.
Hei Marianne! Det er veldig beklagelig at enkelte kunder har hatt utfordringer med appen! Vi har hatt noe tekniske utfordringer de siste dagene, men nå ser det ut til at problemet skal være løst. Prøv å oppdater appen⚡️
Appen fungerer ikke lenger. Jeg må avinstallere hele tiden for og få oversikt over strømmen. Skulle ønske jeg kunne fått en oversikt over mitt forbruk og hva som bruker mest strøm... Skal jo helst vært så billig og effektivt som mulig dette her? Tidligere fakturaer har enda ikke dukket opp. Så langt er det eneste bra med appen at du har en viss oversikt over strømmen, så lenge du gidder å avinstallere om og om igjen. Vurderer nå og prøve Tibber istedenfor selv om de er 19 kr dyrere enn Motkraft.
Hei. Vi ønsker at våre kunder skal spare mest mulig, og for å få til dette er det klart at de må ha en oversikt over eget forbruk. Vi beklager så mye for utfordringene enkelte brukere har hatt med appen. Nå skal problemet være løst, og du finner en ny oppdatering i Play Store. Oppdater appen og du slipper å måtte avinstallere/installere appen før bruk ⚡️
Hadde motkraft som strømleverandør i gamle leiligheten min, meldte flytting og ønsket å beholde motkraft i den nye leiligheten også. Fikk bekreftelse på at de har fått oppsigelse på gamle leilighet og at de starter med å overta i den nye om ca 14 dager. Jeg dro på ferie en måned etter det og opplevde at min datter som kom for å vanne blomster mens jeg var på ferie, kom i min leilighet som luktet forferdelig på grunn av at det ikke var strøm i leiligheten og kjøleskap og fryseren har tynet og all mat ødelagt og luktet helt forferdelig. Måtte ringe til glitre for å få strøm igjen og ble økonomisk belastet for det. De sa at strømselskapet burde melde om flytting og overtagelse. Strøm skal ikke bare blitt borte uten at vi får varsel om det. Hvordan kunne dette skje?
Hei Ehlimana A. Dette var kjedelig å høre. Det stemmer som du sier at strømmen ikke skal slås av uten at beboer får beskjed fra netteier. Når en kunde flytter ut av et målepunkt melder vi flytting på adressen og starter opp en ny avtale på ny adresse ⚡️
Åpner appendiks, får opp første bilde; helt svart side m logo, trykker over alt ingenting skjer, siden funker ikke, så avinstallere, installerer på nytt, legger inn kode, kommer inn,samme skjer igjen. I løpet av 2 måneder har appendiks fungert 3 ganger (!!!!) Har ingen problemer med andre av mine 43 appendiks...
Hei Torkil. Vi har hatt noen utfordringer med enkelte brukere, men skal nå ha funnet og rettet feilen. Det ligger en ny oppdatering i Play Store. Prøv å oppdater appen og gjerne gi vår kundeservice en tilbakemelding om du fortsatt ikke får appen til å virke ⚡️
Appen henger. Tidligere fakturaer kommer fortsatt ikke opp. Appen ligner mer på en salgsannonse enn ett hjelpemiddel for strømforbruk/pris. Angrer på bytte til motkraft og søker andre leverandører..
Hei Torill. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker å tilby en app våre kunder kan dra nytte av for å spare penger. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. Takk ⚡️
Veldig fornøyd med pris men appen fungerer dårlig/ ikke i det hele tatt
Hei Even. Supert å høre at du er fornøyd med prisen! Appen skal nå være fikset. Dersom du fortsatt har noen utfordringer, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg ⚡️
Litt mangelfull opplysning på faktura,står ingenting om hvor mye i strømstøtte.
Hei Irene. Strømstøtten ser du på fakturaen din for nettleie 🤗
Det må etableres en telefonisk kundeservice....
Hei. Takk for tilbakemeldingen. Vi har telefonlinje til vurdering ⚡️
Jeg meldte flytting skriftlig til motkraft, men fikk fortsatt faktura for måneden etter flytting. Så ble det ordnet. MEN de ga ikke beskjed til nettleie selskapet, så de fortsatte å fakturere meg. Ble da en kasteball. Tatt kontakt med motkraft om dette da Elvia mener de må ordne opp. Null svar verken på mail etter chatt funksjon på deres sider. Rett og slett utrolig dårlig, eller rettere sagt fraværende kundeservice!
Hei Mona. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi jobber for å svare alle våre kunder og dette er helt motsatt av det vi ønsker. Vi tar tilbakemeldingen til oss⚡️
Dyrere enn andre rimelige strømavtaler. En ikke fungerende app og derfor ingen oversikt over strømpris underveis og heller ikke faktura. Vanskelig å få tak i kundeservice. De samlet ikke strømbruk og nettleie på samme faktura, som gjorde at vi gikk glipp av fratrekk i strømstøtte. Vi gikk for en annen strømleverandør etter bare en mnd.
Hei Maren. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Dette er helt motsatt av det vi ønsker, og vi har stor tro på at vi tilbyr en god avtale til våre kunder. Din tilbakemelding om app og kundeservice tar vi med oss videre, for å sikre at andre ikke får tilsvarende opplevelse. Strømstøtten får du fra nettselskapet om du har samfakturering eller ikke⚡️
Mine erfaringer med Motkraft er utmerket :) Motkraft gjør det aller beste ut av den grusomme strøm-situasjonen som er nå. At de har andre tjenester gjør dem ennå bedre! Jeg er superfornøyd
Hei Monika. Takk for en super tilbakemelding🤩 Vi gleder oss til vi kommer skikkelig i gang med andre tjenester så våre kunder kan spare enda mer⚡️
Motkraft gir meg billig strøm. Ingen skjulte påslag. Nordpool spotpris + 1 øre påslag pr. kwt. Pluss kr.19 pr.mnd. Oversiktlig faktura. Fornøyd!
Hei. Akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha. Dette var morsomt å lese! Takk for tilbakemeldingen🤩
Jeg fikk god hjelp til å flytte mitt abonnement raskt og effektivt ved flytting. Oversiktlig og fin app.
Hei Daniel. Supert å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen🤩
Byttet til Motkraft i desember 2021. Var meget fornøyd. 1øre påslag og 19kr/mnd. Den nye appen som vi måtte vente på i flere uker uten fungerende app er ikke så bra. De har ennå ikke klart å få fakturaene inn i den nye appen. De prøver seg på salg av mobiltelefoni og forsikringer, konsentrer dere om en ting! P.g.a. prisene som er i dag vil jeg har mer automatikk i hjemmet. Derfor bytter jeg til Tibber. Lykke til. Kan hende jeg bytter tilbake hvis dere fikser appen, HAN port leser og styring.
Hei Kenneth. Takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å utbedre appen, samt få smart-hjem funksjoner og utstyr på plass. Vi håper å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi da lever opp til dine forventninger⚡️
Jeg har brukt Motkraft nå siste året og synes alt har foregått enkelt og greit. Ikke hatt noen problemer og appen har blitt veldig god. Kan anbefale spotpris.
Hei Reidar. Veldig gøy å høre at har vært med oss fra start og er fornøyd 🤩 Takk for super tilbakemelding!