Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Motkraft
4.4
443 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
443 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 443 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
286
40
24
28
65
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 443 verifiserte omtaler på Bytt.no

App fungerer ikke

Omtale av  Tomas

Ventet i månedsvis på ny app. Da den endelig kom viste den seg å være minst like ubrukelig. Amatørmessig.

Svar fra Motkraft
28.06.2022 10:03

Heisann Tomas. Det er kjedelig å høre at du har denne opplevelsen. Vi jobber på spreng for å utbedre appen og den er vår høyeste prioritet⚡️

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

For mange nye tjenester

Omtale av  Stian

Jeg var fornøyd til Motkraft begynte å tilby forsikringer, mobiltelefoni mv. At de viker fra kjerneområdet provoserer. De får seile videre uten meg.

Svar fra Motkraft
28.06.2022 10:02

Hei Stian. Det er leit å høre at andre tjenester ikke falt i smak hos deg. Vi jobber på lag med våre kunder og ønsker å møte deres behov i hverdagen⚡️

Dårlig

Omtale av  Misfornøyd

Den gamle appen var dårlige greier. Den nye appen vet jeg ikke så mye om. Jeg har kommet meg inn en eneste gang siden den kom. Logger ikke inn via Vipps, sender ikke kode via sms når jeg prøver å logge inn via mobil. Ønsker å sjekke faktura før betaling, og sjekke dagens pris. Umulig. Faktura blir ikke betalt før jeg kan bruke app.

Svar fra Motkraft
28.06.2022 10:00

Hei. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av appen vår. Vi har jobbet på spreng med å fikse utfordringer og har nå funnet en løsning på enkelte kunders innloggings-problem. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så viser vi deg hvordan! Der kan vi også hjelpe deg med å finne fakturaene før betaling⚡️

Fiasko app

Omtale av  Olav

Bra: - kundeservice var behjelpelig - Appen før oppgradering var god og oversiktlig - fungerte nesten til hvertid Dårlig: - Ny app er mye dårligere, layout, pålogging, vipps login fungerer ikke, dukker opp to hustander på min skal være 1 osv. - Endrer fokus til mobil og forsikring, kunder ønsker seg helst alt med strøm å gjøre, ikke andre ting - altfor mange problemer i løpet av de 8 mnd jeg har vært kunde

Svar fra Motkraft
27.06.2022 09:22

Hei! Takk for en ryddig tilbakemelding. Supert å høre at kundeservicen vår var til nytte⚡️. Vi er klar over utfordringene du nevner angående appen og vi jobber hver dag med å løse disse. Vi ønsker at appens skal være brukervennlig og tilfredstille våre kunders krav, appen er derfor vår første prioritet.

Rot med en sminket gris

Omtale av  Camilla

Dette lukter av Silicon Valley-fantaster mer enn av ekte strømbransjeopprør. Ny nettside og app SER tilsynelatende enkel ut, men lykke til hvis du ønsker ekte oversikt. Føles som en sminket gris. Ikke er de billigst heller. De har lenge lovet funksjonalitet som ikke dukker opp. Vet ikke hvor lenge jeg har sett "sees snart" eller "kommer snart".

Svar fra Motkraft
27.06.2022 09:08

Hei. Det er veldig beklagelig at du opplever oss slik. Vi jobber hver dag med å utvikle og forbedre oss.. Vårt mål er å hjelpe kunder til å ha god oversikt over forbruk og kun betale det strengt nødvendige for strømmen, det er leit å høre at du ikke har denne opplevelsen..

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Frekt!!

Omtale av  Aksel F

App som ikke fungerer. Økt påslag. Ikke mulig å sende forespørsel utenom kontortid. Amatørmessig og frekt

Svar fra Motkraft
27.06.2022 09:14

Hei Aksel. Dersom du har problemer med appen hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre angående forlengede åpningstider. Vårt påslag er uforandret og er kun 1øre/kwh 🤔 Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss.. Vi ønsker kun det beste for våre kunder!

Hadde ventet meg noe annet da jeg inngikk avtale med dem.

Omtale av  Ge

Bedre pris! Hadde forventet noe annet. Prisen er jo dyrere en andre strømlevandører!

Svar fra Motkraft
08.06.2022 11:44

Heisann! Spotprisen er lik hos oss som andre leverandører. Det som skiller spotprisavtaler fra hverandre er hva som tas "oppå", (påslag, fastbeløp, fakturagebyrer, ekstrakostnader). Eksempelvis har vi har valgt et påslag på kun 1 øre/kwh, andre selskaper kan ha påslag over 6 øre/kwh.

Motkraft har 443 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener
Har tilegnet profilen
Motkraft deltar på Bytt.no

Motkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Motkraft besvarer omtaler

Motkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Motkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Motkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR