Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg gir full pott. Pga. Intensjonen og nyskapningen samt det å plage de store etablerte som utnytter kundene sine. Selfølgelig er det forbedring med app. Men ingen problem med chat/mail kommunikasjon eller faktureringen. Men bruker også Elvia sin og den gir meg full oversikt av forbruk. Stå på unge grundrere, dette trengte vi.
Hei Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding😃 God jul fra oss!
Bytta fra Tibber til Motkraft. Var forberedt på at appen ville være så som så, men etter siste oppdatering har de virkelig fått appen opp på et akseptabelt nivå: - Den viser nå en oversiktlig visning over spotpris pr time for idag og i morgen - Forbruk fra dagen før - Beregnet kostnad resten av måneden Det er mange ting man kan kanskje savne: - Live update av strømforbruk gjennom HAN porten - Smarthus integrasjoner direkte i appen - Etc Men, når alt koker ned til alt går det helt fint å integrere Smarthus løsninger utenom Motkraft, og det samme med HAN mot eksempelvis Homey og Futurehome. Så jeg har ikke lyst til å trekke de nevneverdig for det. 10/10 - heia dere, og heia oss! #teamMOT
Heisann Oddvar. Takk for super tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å utbedre appen til å bli mer brukervennlig og integrere smarte løsninger for våre kunder⚡️ Ha en riktig god jul og godt nyttår!
bra og oversiklig, det er enkelt å forstå produktet men jeg håper på en app jeg kan se forbruk og timespriser, har forstått det slik at det vil komme.
Hei. Takk for tilbakemelding! Vi har en app i dag hvor du skal kunne se ditt forbruk og priser til enhver tid. Gjerne ta kontakt med oss på e-post til [email protected] eller chat dersom du opplever utfordring med appen. God jul fra oss⚡️
Har vert kunde kort tid, men min sønn anbefalte Motkraft. Det kan også virke prisdempende på andre leverandører. Kunne kanskje ha vert litt lettere å få svar på spørsmål. At noen svarte på telefonen. Men da ville vel det gå ut over prisen.
Heisann Tor. Takk for din tilbakemelding! I dag har vi kun e-post og chat som direkte kommunikasjonskanal fra oss til kundene våres. Vi ønsker å holde kostnadene våre så lave som mulig for våre kunder og per i dag er chat det rimeligste alternativet. Men vi tar tilbakemeldingene til oss og telefonlinjer er under sterk vurdering😊 God jul fra oss!
Etter at jeg fikk Motkraft og begynte å bruke appen, har jeg allerede spart meg for mye pine i januar. Jeg følger med på prisene daglig, og justerer bruken etter denne. Hadde det ikke vært for appen ville jeg ha blitt ruinert i januar, da jeg har varmekabler som hovedoppvarming.. Fikk inn en gassovn og har langt over halvert strømbruken. Helt herlig! :)
Hei Renate. Så godt å høre du er fornøyd og takk for en fin tilbakemelding! Ha en riktig god jul🤩
Strømleveranse til bra pris i et marked med kostbar strøm
Hei Lise. Takk for fin tilbakemelding😃 God jul!
Får alltid god hjelp på kundeservice! Får raskt svar og de har en billig avtale
Hei Henriette. Så godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår⚡️ God jul fra oss!