Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har omtrent samme pris som alle de andre strømselskapene, men det er dårlig at det ikke er mulig å følge med på strømforbruket sitt gjennom appen.
Hei. Du skal kunne se både strømforbruk og pris i appen 🤔 Dersom du ikke får opp dette, ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Legg ved skjermbilde og hvilken telefon du benytter.
Jeg orket ikke styret med appen som aldri virket og byttet til Tibber. Men fikk for noen dager siden en faktura på kr.246 som skulle vært betalt i mai. Hvis jeg ikke betalte så gikk fakturaen til inkasso. Enda jeg hadde Avtalegiro med Motkraft.
Hei Bernt. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss... 😞
Motkraft har ingen telefon og ingen kundebehandler. Har nå skiftet strømselskap men har dessverre 16 dagers oppsigelse. Fra den dagen jeg gikk over til et annet strømselskap virket ikke appen til Motkraft lenger. Veldig useriøst!!
Hei. Vi har et team som sitter å svarer på alle kundehenvendelser både via mail og på chat mellom 09.00-16.00 alle hverdager. Vi har ingen oppsigelsestid, og har dermed vanskeligheter med å skjønne hvor du har disse 16 dagene fra 🤔 Dette hørtes rart ut..
Forferdelig styr å få appen (ver 2.0.0) til å kjøre på iPhone, hver eneste gang, så jeg kan ikke sjekke verken forbruk eller når på døgnet jeg bør kjøre vaskemaskinen. Det er heller ingenting å finne om man logger inn på motkraft.no Problemet har vart lenge, og det virker som om alt fokus er på andre områder enn strøm. Gir de ut måneden å komme med en app som faktisk virker og som kun handler om strøm.
Hei Sveinung. Supert om du kan ta kontakt med vår kundeservice angående dette. Legg gjerne med skjermbilder eller feilkoder, slik at vi effektivt kan se hvor utfordringen ligger.
Er som flere andre på vei bort fra Motkraft. Var så fornøyd til å begynne med, etter de endret appen har ingenting fungert... Dritt lei av å måtte slette og reinstallere appen for å muligens komme inn..... Var ikke super fornøyd med kundeservice heller, det er vanskelig å få tak i dem.
Hei Marianne! Det er veldig beklagelig at enkelte kunder har hatt utfordringer med appen! Vi har hatt noe tekniske utfordringer de siste dagene, men nå ser det ut til at problemet skal være løst. Prøv å oppdater appen⚡️
Appen fungerer ikke lenger. Jeg må avinstallere hele tiden for og få oversikt over strømmen. Skulle ønske jeg kunne fått en oversikt over mitt forbruk og hva som bruker mest strøm... Skal jo helst vært så billig og effektivt som mulig dette her? Tidligere fakturaer har enda ikke dukket opp. Så langt er det eneste bra med appen at du har en viss oversikt over strømmen, så lenge du gidder å avinstallere om og om igjen. Vurderer nå og prøve Tibber istedenfor selv om de er 19 kr dyrere enn Motkraft.
Hei. Vi ønsker at våre kunder skal spare mest mulig, og for å få til dette er det klart at de må ha en oversikt over eget forbruk. Vi beklager så mye for utfordringene enkelte brukere har hatt med appen. Nå skal problemet være løst, og du finner en ny oppdatering i Play Store. Oppdater appen og du slipper å måtte avinstallere/installere appen før bruk ⚡️
Hadde motkraft som strømleverandør i gamle leiligheten min, meldte flytting og ønsket å beholde motkraft i den nye leiligheten også. Fikk bekreftelse på at de har fått oppsigelse på gamle leilighet og at de starter med å overta i den nye om ca 14 dager. Jeg dro på ferie en måned etter det og opplevde at min datter som kom for å vanne blomster mens jeg var på ferie, kom i min leilighet som luktet forferdelig på grunn av at det ikke var strøm i leiligheten og kjøleskap og fryseren har tynet og all mat ødelagt og luktet helt forferdelig. Måtte ringe til glitre for å få strøm igjen og ble økonomisk belastet for det. De sa at strømselskapet burde melde om flytting og overtagelse. Strøm skal ikke bare blitt borte uten at vi får varsel om det. Hvordan kunne dette skje?
Hei Ehlimana A. Dette var kjedelig å høre. Det stemmer som du sier at strømmen ikke skal slås av uten at beboer får beskjed fra netteier. Når en kunde flytter ut av et målepunkt melder vi flytting på adressen og starter opp en ny avtale på ny adresse ⚡️