Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er utrolig fornøyd med Motkraft. Har hatt kontakt med dem et par ganger med spørsmål, og fikk greit og godt svar samme dag. Bra app som SELVFØLGELIG er gratis i motsetning til noen andre strøm selskaper. Den viser forbruk, pris og hvor mye du bruker hver dag og alt du ellers vil ha oversikt over. En riktig god jul til dere i Motkraft.
Hei Sverre! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Helt supert at du er fornøyd med oss og appen, ha en riktig fin jul hilsen Motkraft - teamet⚡️
Jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil før jeg byttet over til Motkraft. Jeg hadde lest om mange leverandører, og det var flere som virket bra og som annonserte for at de donerte overskuddet osv. Motkraft hadde også en del klager og misfornøyde folk, men da jeg leste gjennom hva folk klaget på skjønte jeg at det var typiske barnesykdommer i tekniske løsninger som er typisk for et nytt selskap. Motkraft er den eneste strømleverandøren per i dag som faktisk er registrert som non-profit, og det var dette som til slutt fikk meg til å velge dem. Hva det betyr i praksis når det gjelder lover og regler er jeg ikke 100% sikker på (men har tenkt å sjekke det opp). Så langt har jeg vært veldig fornøyd, og har ikke hatt noen tekniske problemer heller. Man kan kun nå kundeservice på chat og epost, som er litt frustrerende for de som liker å ringe, men jeg får alltid svar i løpet av noen timer. Motkraft har *ikke* nettleie på fakturaen sin. Det betyr at man får èn faktura fra dem, og nettleie på egen faktura (Elvia i mitt tilfelle). Det betyr at jeg ikke helt vet hva jeg får i strømregning, fordi noen ganger må jeg betale nettleie, og andre ganger har jeg fått tilbake penger. Jeg regner med at dette er pga strømstøtte-ordningen, og den er komplisert å forstå. Jeg har løst det ved å følge nøye med på strømpriser og -forbruk som er lett tilgjengelig i appen, men de burde kanskje presisere det i fakturaen og/eller appen, for de sa at de får en del spørsmål om det. Så fremt Motkraft fortsetter å være transparent, ærlig, redelig og et ikke-profittdrevet selskap, kommer jeg til å forbli kunde!:)
Heisann! Takk for en fin tilbakemelding fra deg, det er hyggelig å høre du er fornøyd! Samfakturering er noe vi har under vurdering, men trenger flere kunder for at dette skal bære bærekraftig iht prisen vi leverer😊
ekstremt fornøyd med Motkraft - det var enkelt å bytte, og regningene kommer fint og oversiktelig via nettbanken. Har spart endel penger allerede til tross for at strømprisen har økt. Anbefales veldig - og veldig fint at det er etablert som e non-profit og kun en avtale, slik at man automatisk ikke blir dyttet over til dyrere løsninger osv.
Hei Ingeborg! Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩
Etter noen få innkjøringsproblemer, som kundeservice løste så fort som mulig, er vi veldig fornøyd. Garantert maks 1 øre påslag på spottpris og kun 19 kroner i fast månedsbeløp er bra i dagens marked.
Hei Jorunn! Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det😃
Jeg får purring på faktura som er betalt.Har sendt de kopi av betalt faktura, allikevel så sender de meg purringer.De lover å ordne opp, men det blir ikke gjort.Får meg til å undre meg...De er vanskelig å nå på chat og og ikke mulig å nå på telefon.Skaper mye irritasjon hos meg som kunde.
Hei Torunn. Vi beklager dersom du har opplevd at det er vanskelig å komme i kontakt med oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne send e-post til: [email protected] eller skriv en melding i chat så skal vi hjelpe til! Det har vært en ekstern feil som har ført til purringene, dette beklager vi selvsagt for og jobber med å ordne opp i det slik at det ikke skjer igjen.
Byttet fra Fjordkraft for omtrent et år siden. Er fornøyd med at det ikke er noe bullshit i avtalen der jeg betaler for at Fjordkraft brancher ut i alt mulig annet enn å være strømleverandør. Det var helt meningsløst å konkurranseutsette dette markedet uansett, er min mening. Jeg er nysgjerrig på hvilke veldedige organisasjoner Motkraft donerer overskiddet til.. Kanskje kundenee kunne vært med å bestemme/stemme frem organsiasjoner? Eller man setter av beløpet og gir det til tv-aksjonen?
Takk for god tilbakemelding, Andreas🤩 Vil først og fremst si at vi ikke ønsker å gå i overskudd, og vil derfor heller vurdere å redusere prisene om det skulle bli et tema. Skulle vi likevel ende opp med å donere, vil vi holde våre kunder oppdatert og komme frem til en passende organisasjon sammen👍
Bra og enkel tjeneste. Inge skjulte avgifter. Det er Elvias grådighet som er problemet.
Takk for super tilbakemelding😃