Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Litt oppstartsproblemer, appen er tidvis nede, vanskelig å få tak i kundeservice da de ikke kan kontaktes på telefon. Støtter Motkraft pga visjonen deres og konkurranse dyktige priser.
Hei Lisbeth. Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å være lette å få tak i, og vi har en telefonlinje til vurdering. Gøy å høre at du støtter visjonen vår 🤩
God pris på strøm men elendig app. Nå har jeg ventet tålmodig på oppdateringer svært lenge - tålmodigheten tar snart slut!!!
Hei Hanne. Vi jobber så godt vi kan med å få appen 100% ferdig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og håper du blir med oss helt i mål ⚡️
Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på. Vurderer sterkt å bytte selskap til noen som har kommet lengre i utviklingen av appen sin. Har henvendt meg veldig mange ganger, men de sier bare at det er rett rundt hjørnet.
Hei Rune. Beklager så mye for at appen har tatt lenger tid enn først planlagt.. Vi jobber virkelig for å få den ferdig og håper du blir med oss helt til mål.
Synes det har gått litt for lang tid før Motkraft har fått siden sin helt oversiktlig. Savner å kunne se fakturaen inne på siden. Klarte ikke å logge inn nå for en stund siden, prøvde gjentatte ganger, fikk beskjed om å kontakte kundeservice, noe som ikke var mulig! Så nå har vi valgt å gå over til tibber, etter å ha fått flere anbefalinger fra folk som er kunde der.
Hei Eldbjørg. Det er kjedelig å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker at alle våre kunder enkelt skal få den hjelpen de trenger og kunne dra nytte av appen vår.. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre! ⚡️
De har omtrent samme pris som alle de andre strømselskapene, men det er dårlig at det ikke er mulig å følge med på strømforbruket sitt gjennom appen.
Hei. Du skal kunne se både strømforbruk og pris i appen 🤔 Dersom du ikke får opp dette, ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Legg ved skjermbilde og hvilken telefon du benytter.
Jeg orket ikke styret med appen som aldri virket og byttet til Tibber. Men fikk for noen dager siden en faktura på kr.246 som skulle vært betalt i mai. Hvis jeg ikke betalte så gikk fakturaen til inkasso. Enda jeg hadde Avtalegiro med Motkraft.
Hei Bernt. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss... 😞
Motkraft har ingen telefon og ingen kundebehandler. Har nå skiftet strømselskap men har dessverre 16 dagers oppsigelse. Fra den dagen jeg gikk over til et annet strømselskap virket ikke appen til Motkraft lenger. Veldig useriøst!!
Hei. Vi har et team som sitter å svarer på alle kundehenvendelser både via mail og på chat mellom 09.00-16.00 alle hverdager. Vi har ingen oppsigelsestid, og har dermed vanskeligheter med å skjønne hvor du har disse 16 dagene fra 🤔 Dette hørtes rart ut..