Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Både gammel og ny app er helt elendige, ja den nye er appen fungerer dårligere enn den første versjonen. Strømfaktura sendes ofte ut for sent, og firmaet kan ikke nås på telefon.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi ønsker kun det beste for våre kunder, og har full tro på at dette også er noe vi vil få til. Vi er klar over at appen ikke er fullstendig, og jobber med den hver dag.
Kundebehandlerne var utrolig raske med respons og sakshåndtering. Kan enkelt si at de vet hva de driver med :)
Hei Omar. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha 🤩
Veldig fornøyd. Bare de nå også får på plass alle funksjoner i appen sin så blir jeg kjempefornøyd.
Hei Ellen. Takk for tilbakemeldingen 🤩 Akkurat en slik opplevelse vi vil at våre kunder skal ha. Når det gjelder appen gleder vi oss til du får testet ut ny funksjonalitet, tror det vil falle i smak ⚡️
Litt oppstartsproblemer, appen er tidvis nede, vanskelig å få tak i kundeservice da de ikke kan kontaktes på telefon. Støtter Motkraft pga visjonen deres og konkurranse dyktige priser.
Hei Lisbeth. Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å være lette å få tak i, og vi har en telefonlinje til vurdering. Gøy å høre at du støtter visjonen vår 🤩
God pris på strøm men elendig app. Nå har jeg ventet tålmodig på oppdateringer svært lenge - tålmodigheten tar snart slut!!!
Hei Hanne. Vi jobber så godt vi kan med å få appen 100% ferdig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og håper du blir med oss helt i mål ⚡️
Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på. Vurderer sterkt å bytte selskap til noen som har kommet lengre i utviklingen av appen sin. Har henvendt meg veldig mange ganger, men de sier bare at det er rett rundt hjørnet.
Hei Rune. Beklager så mye for at appen har tatt lenger tid enn først planlagt.. Vi jobber virkelig for å få den ferdig og håper du blir med oss helt til mål.
Synes det har gått litt for lang tid før Motkraft har fått siden sin helt oversiktlig. Savner å kunne se fakturaen inne på siden. Klarte ikke å logge inn nå for en stund siden, prøvde gjentatte ganger, fikk beskjed om å kontakte kundeservice, noe som ikke var mulig! Så nå har vi valgt å gå over til tibber, etter å ha fått flere anbefalinger fra folk som er kunde der.
Hei Eldbjørg. Det er kjedelig å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker at alle våre kunder enkelt skal få den hjelpen de trenger og kunne dra nytte av appen vår.. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre! ⚡️