Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ekstremt fornøyd med Motkraft - det var enkelt å bytte, og regningene kommer fint og oversiktelig via nettbanken. Har spart endel penger allerede til tross for at strømprisen har økt. Anbefales veldig - og veldig fint at det er etablert som e non-profit og kun en avtale, slik at man automatisk ikke blir dyttet over til dyrere løsninger osv.
Hei Ingeborg! Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩
Etter noen få innkjøringsproblemer, som kundeservice løste så fort som mulig, er vi veldig fornøyd. Garantert maks 1 øre påslag på spottpris og kun 19 kroner i fast månedsbeløp er bra i dagens marked.
Hei Jorunn! Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det😃
Jeg får purring på faktura som er betalt.Har sendt de kopi av betalt faktura, allikevel så sender de meg purringer.De lover å ordne opp, men det blir ikke gjort.Får meg til å undre meg...De er vanskelig å nå på chat og og ikke mulig å nå på telefon.Skaper mye irritasjon hos meg som kunde.
Hei Torunn. Vi beklager dersom du har opplevd at det er vanskelig å komme i kontakt med oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne send e-post til: [email protected] eller skriv en melding i chat så skal vi hjelpe til! Det har vært en ekstern feil som har ført til purringene, dette beklager vi selvsagt for og jobber med å ordne opp i det slik at det ikke skjer igjen.
Byttet fra Fjordkraft for omtrent et år siden. Er fornøyd med at det ikke er noe bullshit i avtalen der jeg betaler for at Fjordkraft brancher ut i alt mulig annet enn å være strømleverandør. Det var helt meningsløst å konkurranseutsette dette markedet uansett, er min mening. Jeg er nysgjerrig på hvilke veldedige organisasjoner Motkraft donerer overskiddet til.. Kanskje kundenee kunne vært med å bestemme/stemme frem organsiasjoner? Eller man setter av beløpet og gir det til tv-aksjonen?
Takk for god tilbakemelding, Andreas🤩 Vil først og fremst si at vi ikke ønsker å gå i overskudd, og vil derfor heller vurdere å redusere prisene om det skulle bli et tema. Skulle vi likevel ende opp med å donere, vil vi holde våre kunder oppdatert og komme frem til en passende organisasjon sammen👍
Bra og enkel tjeneste. Inge skjulte avgifter. Det er Elvias grådighet som er problemet.
Takk for super tilbakemelding😃
Kjapp kundeservice, lett og flytte avtale og samle flere boliger/hytte på ett felles kundeforhold. Enkel og oversiktlig faktura. Appen kan bli litt mer stabil, og nysgjerrig på kommende tjenester.
Heisann! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding🤩
Appen er rett og slett treg og stygg. Den har svært lite som går for seg. Masse reklame og så funker sjeldent funksjoner som spotpris. I tillegg er den bombet med "intern" reklame. Kan gjerne betale 20kr i måneden ekstra for å ha en fungerende app som tilbyr smarte løsninger, ikke bare reklamerer for det. Bytter derfor til Tibber.
Heisann. Det er leit å høre du syntes dette. Vi jobber hver dag med å utbedre appen og vi gleder oss til å tilby en app vi er stolte av og som dere kunder kan være fornøyde med! Håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden⚡️