Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Appen er rett og slett treg og stygg. Den har svært lite som går for seg. Masse reklame og så funker sjeldent funksjoner som spotpris. I tillegg er den bombet med "intern" reklame. Kan gjerne betale 20kr i måneden ekstra for å ha en fungerende app som tilbyr smarte løsninger, ikke bare reklamerer for det. Bytter derfor til Tibber.
Heisann. Det er leit å høre du syntes dette. Vi jobber hver dag med å utbedre appen og vi gleder oss til å tilby en app vi er stolte av og som dere kunder kan være fornøyde med! Håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden⚡️
Elendig app kommer meget sjelden inn. Verken på Vipps eller kode. Får bare kommer snart oppdatering..... Det har det vell stått i et 1/2 år. Ting går veldig tregt
Hei Jan. Vi har i utviklingen av den nye appen møtt på en del utfordringer. Vi er med andre ord klar over at den ikke er fullstendig, og jobber hver dag med utbedre den. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post så kan vi undersøke hva utfordringen her er👊
Må si meg skuffet. Får ingen oversikt i app over forbruk eller foreløpig regning. Sitter bare som et spørsmål.. Slik var det jo før også, men med galloperende strømpriser ønsker man ikke sjokk og som uføre må man stå over middager og dusjer hvis det blir for dyrt. Uten oversikt venter jeg bare på sjokket og står muligvis uten mat pga det.. Usikker på grunn av svingende priser nå og derfor velger jeg en annen leverandør etter en knapp måned. Ingen svar å få fra kundeservice på telefon eller på chat.. Tommel ned.
Hei Thor, Det er synd å høre at du sitter med denne opplevelsen av oss, dette ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi kan snu på din opplevelse av oss⚡️
Elendig kundeservice. Fakturaen du mottar i appen er svært uoversiktlig og gir minimalt med informasjon. Dette selskapet fokuserer så mye på å være moderne og «effektive» at de glemmer helt hva god gammeldags kundeservice er.
Heisann, Det er leit å høre at du synes vi har en elendig kundeservice. Vi har nylig lansert fakturaoversikt i appen, og jobber med å utbedre den! Gjerne ta kontakt med oss igjen på chat eller send oss en e-post til [email protected], forhåpentligvis kan vi snu på din opplevelse med kundeservice🤝
Forstår ikke hvordan dere kan få kjempegod omtale på kundeservice når det overhodet ikke har vært mulig å kontakte dere. Hvis dere ikke har råd til å utstyre appen med detaljert faktura historikk, så ikke reklamer for det og lov det bort! Det startet greit med en jordnær chattemulighet og så kom det oppdateringer som aldri kom i havn og t.o.m chattemuligheten ble borte. Ingen e-mail adr. Ingen tlf nr å kunne ringe. Dere fikk meg virkelig til å gå fem på med deres "misjon"!
Hei, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen med oss. Du skal ha mulighet til å kontakte oss både via appen, nettsiden eller sende mail til [email protected]🤔
Tilbakemeldinger på spørsmål kommet raskt. Nettleie og forbruk strøm skulle vært på samme faktura, hadde det på min gamle strømleverandør . Er mye greiere og få de samlet…Ellers er jeg fornøyd. Blir kunde enn så lenge
Hei Liv. Samfakturering er absolutt kjekt å ha. Dessverre kan vi ikke ta oss råd til å tilby en slik tjeneste, da vi ønsker å holde kundenes priser nede. Etterhvert som vi blir flere med på laget, og flere å dele kostnadene på, er dette kanskje noe vi får til 🤩
Etter overgang fra ett annet strømfirma kan man fremdeles ikke se forbruket sitt i appen.
Hei. Vi har opplevd at det for enkelte brukere har tatt noe lenger tid før de får opp måleren sin i appen. Dette jobber vi med å utbedre⚡️