Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra Fjordkraft for omtrent et år siden. Er fornøyd med at det ikke er noe bullshit i avtalen der jeg betaler for at Fjordkraft brancher ut i alt mulig annet enn å være strømleverandør. Det var helt meningsløst å konkurranseutsette dette markedet uansett, er min mening. Jeg er nysgjerrig på hvilke veldedige organisasjoner Motkraft donerer overskiddet til.. Kanskje kundenee kunne vært med å bestemme/stemme frem organsiasjoner? Eller man setter av beløpet og gir det til tv-aksjonen?
Takk for god tilbakemelding, Andreas🤩 Vil først og fremst si at vi ikke ønsker å gå i overskudd, og vil derfor heller vurdere å redusere prisene om det skulle bli et tema. Skulle vi likevel ende opp med å donere, vil vi holde våre kunder oppdatert og komme frem til en passende organisasjon sammen👍
Bra og enkel tjeneste. Inge skjulte avgifter. Det er Elvias grådighet som er problemet.
Takk for super tilbakemelding😃
Kjapp kundeservice, lett og flytte avtale og samle flere boliger/hytte på ett felles kundeforhold. Enkel og oversiktlig faktura. Appen kan bli litt mer stabil, og nysgjerrig på kommende tjenester.
Heisann! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding🤩
Appen er rett og slett treg og stygg. Den har svært lite som går for seg. Masse reklame og så funker sjeldent funksjoner som spotpris. I tillegg er den bombet med "intern" reklame. Kan gjerne betale 20kr i måneden ekstra for å ha en fungerende app som tilbyr smarte løsninger, ikke bare reklamerer for det. Bytter derfor til Tibber.
Heisann. Det er leit å høre du syntes dette. Vi jobber hver dag med å utbedre appen og vi gleder oss til å tilby en app vi er stolte av og som dere kunder kan være fornøyde med! Håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden⚡️
Elendig app kommer meget sjelden inn. Verken på Vipps eller kode. Får bare kommer snart oppdatering..... Det har det vell stått i et 1/2 år. Ting går veldig tregt
Hei Jan. Vi har i utviklingen av den nye appen møtt på en del utfordringer. Vi er med andre ord klar over at den ikke er fullstendig, og jobber hver dag med utbedre den. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post så kan vi undersøke hva utfordringen her er👊
Må si meg skuffet. Får ingen oversikt i app over forbruk eller foreløpig regning. Sitter bare som et spørsmål.. Slik var det jo før også, men med galloperende strømpriser ønsker man ikke sjokk og som uføre må man stå over middager og dusjer hvis det blir for dyrt. Uten oversikt venter jeg bare på sjokket og står muligvis uten mat pga det.. Usikker på grunn av svingende priser nå og derfor velger jeg en annen leverandør etter en knapp måned. Ingen svar å få fra kundeservice på telefon eller på chat.. Tommel ned.
Hei Thor, Det er synd å høre at du sitter med denne opplevelsen av oss, dette ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi kan snu på din opplevelse av oss⚡️
Elendig kundeservice. Fakturaen du mottar i appen er svært uoversiktlig og gir minimalt med informasjon. Dette selskapet fokuserer så mye på å være moderne og «effektive» at de glemmer helt hva god gammeldags kundeservice er.
Heisann, Det er leit å høre at du synes vi har en elendig kundeservice. Vi har nylig lansert fakturaoversikt i appen, og jobber med å utbedre den! Gjerne ta kontakt med oss igjen på chat eller send oss en e-post til [email protected], forhåpentligvis kan vi snu på din opplevelse med kundeservice🤝