Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Motkraft i desember 2021. Var meget fornøyd. 1øre påslag og 19kr/mnd. Den nye appen som vi måtte vente på i flere uker uten fungerende app er ikke så bra. De har ennå ikke klart å få fakturaene inn i den nye appen. De prøver seg på salg av mobiltelefoni og forsikringer, konsentrer dere om en ting! P.g.a. prisene som er i dag vil jeg har mer automatikk i hjemmet. Derfor bytter jeg til Tibber. Lykke til. Kan hende jeg bytter tilbake hvis dere fikser appen, HAN port leser og styring.
Hei Kenneth. Takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å utbedre appen, samt få smart-hjem funksjoner og utstyr på plass. Vi håper å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi da lever opp til dine forventninger⚡️
Jeg har brukt Motkraft nå siste året og synes alt har foregått enkelt og greit. Ikke hatt noen problemer og appen har blitt veldig god. Kan anbefale spotpris.
Hei Reidar. Veldig gøy å høre at har vært med oss fra start og er fornøyd 🤩 Takk for super tilbakemelding!
Rask og god hjelp! Fikk svar på de spørsmålene jeg lurte på :)
Hei Mari. Takk for super tilbakemelding! Nettopp en slik kundeopplevelse vi jobber for 🤩
5 stjerner hvis app'en var litt mindre halvferdig.
Den såkalte oppgraderingen av app er helt elendig og det er ennå ikke mulig å få opp faktura i appen. Vanskeligere pålogging og et virvar av alle mulige «tilbud» som ikke har noe med strøm å gjøre. Kjenner at Tibber snart får ny kunde
Hei. Vi er klar over at appen ikke er 100% optimal slik den er nå, men vi er på god vei. Vi jobber hver dag med å forbedre appen og den er vår høyeste prioritet! Det endelige resultatet håper og tror vi vil falle i smak⚡️
Helt umulig å ga å forklart og rettet feil på faktura uten mulighet for telefonkontakt. Vurderer å bytte nå!
Hei Wenche. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Dersom noe er uklart med din faktura vil vi selvsagt sjekke opp i dette og finne en løsning. Vår kundeservice svarer alle henvendelser mellom 09.00-16.00 man-fre. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde, og en telefonlinje er derfor noe vi har til vurdering! ⚡️
vil snakke med leverandør på tlf. kan bare nå dem på email
Heisann Einar. I dag har vi kun kundeservice over chat eller mail. Der sitter vårt team og svarer deg så raskt de kan på alle spørsmål. Vi ser at enkelte ønsker muligheten for å ringe oss, og vi har derfor telefon til vurdering⚡️ Takk for tilbakemelding!